Kimi Räikkönen na nic nespěchá. Poté, co vyloučil návrat do formule jedna v monopostu Renaultu, ještě světu neprozradil, co bude dělat za rok. Podle vlastních slov to totiž sám neví.
Räikkönen na konci loňské sezóny odešel z Ferrari, aby uvolnil místo Fernandu Alonsovi. Letos závodí v rally za juniorský tým Citroënu. Fámy o jeho návratu do formule jedna začaly prakticky v den, kdy ji opustil. Zatím jako nejpravděpodobnější se jevily informace Renaultu, který před několik týdny oznámil, že s Räikkönenem jedná o kontraktu na příští rok. Fin se proti tomu ale poměrně ostře ohradil (o tom jste mohli číst zde a zde). Od té doby je takříkajíc ticho po pěšině.
Namlouvací tanečky týmů s manažery jezdců jsou v plném proudu a potenciálně volných míst ve formuli jedna ubývá. Kimi Räikkönen však podle vlastních slov ještě nemá rozmyšleno, co by v příští sezóně rád dělal.
Räikkönenovi se na příští rok nabízí víc možných plánů. Zatím neví, který si vybere
„Nemám na příští rok žádné plány,“ řekl Fin reportérům Fox Sports. „Možnosti jsou různé a uvidíme, která bude nejlepší a která se mi bude zdát nejlepší pro mě. Potom se rozhodneme.“
Mistr světa formule jedna z roku 2007 je ve svém prvním roce v rally desátý v průběžné tabulce výsledků. Dosud nejlepšího výsledku dosáhl v Turecké rally, kde dojel pátý.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.