Lewis Hamilton po havárii v úvodním tréninku před Velkou cenou Japonska doufá, že nešťastná událost jeho víkend příliš neovlivní.
McLaren chtěl během dnešního dne vyzkoušet spoustu nových dílů, kvůli chybě svého pilota však přišel o spoustu času na trati. Opravy se protáhly a Hamilton vyjel pouze na posledních deset minut ve druhém tréninku.
"Kluci odvedli neuvěřitelnou práci, makali opravdu tvrdě, díky výborné práci jsme mohli jezdit alespoň posledních deset minut ve druhém tréninku. Jednalo se však o velkou časovou ztrátu. Nicméně zítra nás čeká další den a má pršet, takže všichni budou podle mě začínat znovu."
Britský tým připustil, že jsou s novinkami na hraně a nebudou mít dostatek náhradních dílů. Hamilton přesto doufá, že v kvalifikaci odjede s vylepšeným vozem.
"Kluci usilovně pracují, aby bylo vše pro zítřejší den opraveno, jsem si jistý, že to zvládnou. Doufám, že zítra budeme mít nové křídlo a že s tím nebude problém.
Ujel jsem pouze čtyři měřená kola, s vozem jsem se teprve sžíval. Nevím ještě přesně, jak je na tom s rychlostí," netroufá si zatím Angličan odhadnout rychlost svého monopostu v Suzuce.
Co bylo příčinou jeho havárie? "Zřejmě jsem na to moc tlačil, asi příliš brzy. Nevyletěl jsem moc rychle z dráhy, žel ve štěrku to tam hodně klouzalo. Viděli jste pár dalších lidí, kteří tam vyjeli a vrátili se v pohodě na trať."
"Říká se, že špatné věci vás nepotkají více než třikrát - doufám, že se to splní a své jsem si už vybral," dodává na závěr Hamilton.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.