Technický ředitel Mike Gascoyne podepsal s Lotusem pětiletou smlouvu. Týmu věří a v brzké budoucnosti očekává velké pokroky.
Gascoyne, který se zatím desátým týmem letošní sezóny uzavírá spojení až do roku 2015, svůj krok vysvětluje slovy: "Mým záměrem po založení týmu od píky s Tonym vždy bylo ukončit kariéru zde, takže je skvělé, když můžu formálně odsouhlasit pětiletou smlouvu.
Rád bych upřímně poděkoval Tonymu, Dinovi, Nasovi, Riadovi a celému týmu, jsem velmi vděčný všem, kteří pracují v Lotus Racing za jejich důvěru a dlouhodobé pojetí práce. Prožíváme skvělý společný začátek našeho partnerství a já se těším na pokračování toho po dalších pět a více let."
Šéf týmu Tony Fernandes rovněž neskrýval své potěšení z podepsání této smlouvy: "Mikova pětiletá smlouva je velkou zprávou pro celý tým Lotus Racing. Dokládá to, jak vážně to myslíme. Nejde jen o naše dlouhodobé úsilí, ale také o odměnu za Mikovu neuvěřitelně tvrdou práci, kterou s týmem odvedl, když nás doslova ze čtyřčlenného týmu v září 2009 povznesl až na současnou úroveň seriózního hráče F1 s velmi jasnou budoucností.
Osobně mlhu říci, že jsem si opravdu užil dobré společné spolupráce a jsem moc rád, že s Mikem budu moci pracovat ještě mnoho let."
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.