Významnou událostí závodního víkendu v Singapuru je návrat Nicka Heidfelda, který nahradí Pedra de la Rosu.
Němec "odpočíval" od začátku tohoto ročníku, protože žádný tým o něj nejevil zájem. Třicet tříletý pilot přitom patří mezi velmi schopné závodní piloty a z jistého úhlu pohledu tak byla jeho dlouhá pauza v F1 velká škoda.
"S prvním tréningem jsem velmi spokojený," řekl Heidfeld v televizním rozhovoru, když v úvodní části obsadil 13. místo. "Ze začátku jsem k tomu přistoupil o něco rozvážněji, už velmi dávno jsem nejezdil na mokru. Snažil jsem se odkroužit hodně kol [18], bylo to důležité. Když jsem viděl, že čas ubíhá, tak jsem na to trochu šlápl."
"Jak už jsem řekl, jsem spokojený. S autem a jeho nastavením ještě docela ne, ale základ by měl být dobrý. V tomto stroji jsem seděl poprvé, potřebuji si ho ještě doladit," konstatoval Nick.
Pilot z Mönchengladbachu je velice rád, že se po delší době konečně posadil do závodního auta: "V posledních dnech to bylo vzrušující a zvláštní. Moje chvíle se blížila, více jsem se koncentroval. V těchto chvílích už na to hodně myslíte."
"Velmi mě pomáhá skutečnost, že u Saubru jsem už jezdil a tým znám. Nemusím si zvykat na jeho fungování. Udělaly se sice nějaké změny, ale všechny v týmu znám. Během prvního víkendu se chci co nejvíc učit. Auto je pro mně úplně nové, potřebuji s ním odjezdit hodně okruhů. Mým cílem je vytěžit z něj maximum," dodal Heidfeld, který obsadil v prvním i druhém tréninku třinácté místo. Jeho kolega Kamui Kobajaši skončil dvanáctý.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.