Významnou událostí závodního víkendu v Singapuru je návrat Nicka Heidfelda, který nahradí Pedra de la Rosu.
Němec "odpočíval" od začátku tohoto ročníku, protože žádný tým o něj nejevil zájem. Třicet tříletý pilot přitom patří mezi velmi schopné závodní piloty a z jistého úhlu pohledu tak byla jeho dlouhá pauza v F1 velká škoda.
"S prvním tréningem jsem velmi spokojený," řekl Heidfeld v televizním rozhovoru, když v úvodní části obsadil 13. místo. "Ze začátku jsem k tomu přistoupil o něco rozvážněji, už velmi dávno jsem nejezdil na mokru. Snažil jsem se odkroužit hodně kol [18], bylo to důležité. Když jsem viděl, že čas ubíhá, tak jsem na to trochu šlápl."
"Jak už jsem řekl, jsem spokojený. S autem a jeho nastavením ještě docela ne, ale základ by měl být dobrý. V tomto stroji jsem seděl poprvé, potřebuji si ho ještě doladit," konstatoval Nick.
Pilot z Mönchengladbachu je velice rád, že se po delší době konečně posadil do závodního auta: "V posledních dnech to bylo vzrušující a zvláštní. Moje chvíle se blížila, více jsem se koncentroval. V těchto chvílích už na to hodně myslíte."
"Velmi mě pomáhá skutečnost, že u Saubru jsem už jezdil a tým znám. Nemusím si zvykat na jeho fungování. Udělaly se sice nějaké změny, ale všechny v týmu znám. Během prvního víkendu se chci co nejvíc učit. Auto je pro mně úplně nové, potřebuji s ním odjezdit hodně okruhů. Mým cílem je vytěžit z něj maximum," dodal Heidfeld, který obsadil v prvním i druhém tréninku třinácté místo. Jeho kolega Kamui Kobajaši skončil dvanáctý.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.