Významnou událostí závodního víkendu v Singapuru je návrat Nicka Heidfelda, který nahradí Pedra de la Rosu.
Němec "odpočíval" od začátku tohoto ročníku, protože žádný tým o něj nejevil zájem. Třicet tříletý pilot přitom patří mezi velmi schopné závodní piloty a z jistého úhlu pohledu tak byla jeho dlouhá pauza v F1 velká škoda.
"S prvním tréningem jsem velmi spokojený," řekl Heidfeld v televizním rozhovoru, když v úvodní části obsadil 13. místo. "Ze začátku jsem k tomu přistoupil o něco rozvážněji, už velmi dávno jsem nejezdil na mokru. Snažil jsem se odkroužit hodně kol [18], bylo to důležité. Když jsem viděl, že čas ubíhá, tak jsem na to trochu šlápl."
"Jak už jsem řekl, jsem spokojený. S autem a jeho nastavením ještě docela ne, ale základ by měl být dobrý. V tomto stroji jsem seděl poprvé, potřebuji si ho ještě doladit," konstatoval Nick.
Pilot z Mönchengladbachu je velice rád, že se po delší době konečně posadil do závodního auta: "V posledních dnech to bylo vzrušující a zvláštní. Moje chvíle se blížila, více jsem se koncentroval. V těchto chvílích už na to hodně myslíte."
"Velmi mě pomáhá skutečnost, že u Saubru jsem už jezdil a tým znám. Nemusím si zvykat na jeho fungování. Udělaly se sice nějaké změny, ale všechny v týmu znám. Během prvního víkendu se chci co nejvíc učit. Auto je pro mně úplně nové, potřebuji s ním odjezdit hodně okruhů. Mým cílem je vytěžit z něj maximum," dodal Heidfeld, který obsadil v prvním i druhém tréninku třinácté místo. Jeho kolega Kamui Kobajaši skončil dvanáctý.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.