Nick Heidfeld by se měl vrátit do týmu F1 Sauber. Podle nedělní zprávy serveru Autosportu je německý pilot blízko dohodě se svým bývalým týmem a mohl by za něj nastoupit už v příštím závodě mistrovství světa, Velké ceně Singapuru, která se koná za dva týdny.
Heidfeld tento rok v F1 nezávodil, do sezony vstoupil jako rezervní jezdec stáje Mercedes, která ho později uvolnila, aby mohl zastávat roli testovacího jezdce společnosti Pirelli, budoucího výhradního dodavatele pneumatik do F1.
Pokud bude smlouva mezi německým pilotem a týmem Sauber skutečně potvrzena, bude to zřejmě znamenat závodní konec pro španělského veterána Pedra de la Rosu. Místo Kamujiho Kobajašiho ve švýcarském týmu je totiž téměř jisté, protože tým Sauber tento týden oznámil prodloužení smlouvy s japonským pilotem.
Šéf týmu Peter Sauber zatím odmítl prozradit cokoli o nové situaci v týmu. "Nepřeji si jakkoli komentovat situaci ohledně jezdců v týmu," řekl Autosportu Sauber.
Třiatřicetiletý Nick Heidfeld strávil v týmu Sauber sedm sezon, v období 2001 až 2003 a 2006 až 2009. Devětatřicetiletý Pedro de la Rosa se letos vrátil do závodního kokpitu v F1 po třech letech, kdy byl testovacím pilotem stáje McLaren, a zaznamenal šest z sedmadvaceti bodů švýcarské stáje.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.