Nick Heidfeld by se měl vrátit do týmu F1 Sauber. Podle nedělní zprávy serveru Autosportu je německý pilot blízko dohodě se svým bývalým týmem a mohl by za něj nastoupit už v příštím závodě mistrovství světa, Velké ceně Singapuru, která se koná za dva týdny.
Heidfeld tento rok v F1 nezávodil, do sezony vstoupil jako rezervní jezdec stáje Mercedes, která ho později uvolnila, aby mohl zastávat roli testovacího jezdce společnosti Pirelli, budoucího výhradního dodavatele pneumatik do F1.
Pokud bude smlouva mezi německým pilotem a týmem Sauber skutečně potvrzena, bude to zřejmě znamenat závodní konec pro španělského veterána Pedra de la Rosu. Místo Kamujiho Kobajašiho ve švýcarském týmu je totiž téměř jisté, protože tým Sauber tento týden oznámil prodloužení smlouvy s japonským pilotem.
Šéf týmu Peter Sauber zatím odmítl prozradit cokoli o nové situaci v týmu. "Nepřeji si jakkoli komentovat situaci ohledně jezdců v týmu," řekl Autosportu Sauber.
Třiatřicetiletý Nick Heidfeld strávil v týmu Sauber sedm sezon, v období 2001 až 2003 a 2006 až 2009. Devětatřicetiletý Pedro de la Rosa se letos vrátil do závodního kokpitu v F1 po třech letech, kdy byl testovacím pilotem stáje McLaren, a zaznamenal šest z sedmadvaceti bodů švýcarské stáje.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.