Peter Sauber a Frank Williams zaslali dopis k rukám hlavních představitelů FIA, ve kterém se veřejně zastávají Ferrari.
Během středečního zasedání Světové rady, byly do rukou hlavních představitelů FIA doručeny dva dopisy, ve kterých byla vyjádřena solidarita italské stáji a zároveň nedůvěra pravidlu o týmové režii. Pod dopisy byli podepsání šéfové dvou konkurenčních stájí: Peter Sauber a Frank Williams.
„Důvod, proč jsem dopis napsal je prostý, domnívám se, že týmová režie by měla být povolena a hlavně by náš hlas měl být slyšet,“ vysvětluje svůj postoj Frank Williams. „Jsem otevřený diskuzi, můžeme zvážit všechny možnosti, třeba povolení týmové režie až ve druhé části šampionátu. Jsem ale zastáncem názoru, že omezení týmové režie není nutné. Jezdci jsou sobci, myslí především na sebe, ale i my chceme získat pohár konstruktérů a individuální titul. Proto by každý tým měl mít právo své jezdce řídit podle svého uvážení a za účelem zisku obou titulů“.
K tématu se vyslovili i některé osobnosti z oblasti motosportu: Nigel Mansell, mistr světa z roku 1992, v současné době působící na pozici poradce traťových komisařů. „Týmová režie je ve formuli 1 od samého začátku a je i v Le Mans a sportovních vozech, kde stáje mohou měnit pilota, pokud se jedno z jejich vozů rozbije. Pokud vše bude jasné, přinese to lepší pohled na F1“. A Pedro de la Rosa dodal: „Týmové příkazy vždy existovaly a existovat budou. Všichni je používají“.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.