Čtyřnásobný světový šampión v rally, Tommi Mäkinen, radí svému krajanovi, Kimimu Räikkönenovi, aby zůstal ve World Rally Championship i příští rok.
Jezdec Citroën Junior Teamu by měl být blízko rozhodnutí o své budoucnosti. Mäkinen říká, že by Kimi neměl jezdit nikde jinde než ve WRC. „Samozřejmě by bylo hezké ho vidět ve WRC. Nebavil jsem se s ním o tom, takže nevím, jaký má na věc názor, ale vypadá spokojeně. Kimi je člověk, který chce být úspěšný a vymáčknout ze sebe to nejlepší. Jsem si jistý, že on je ten typ, který se nevzdává. Kvůli tomu si myslím, že z rally nebude chtít odcházet. Jsem si docela jistý, že zůstane i příští rok,“ říká Tommi. Mäkinen byl podle svých slov překvapen rychlostí, kterou Kimi ukázal na Rally Bulgaria. „V Bulharsku jel hodně dobře. Jsem si jistý, že se už těší na další asfaltový závod. Po každé soutěži má více a více zkušeností se svým navigátorem. To je asi jeho největší slabina. Je těžké naučit se to.“
„Když jedete po okruhu, tak si vše pamatujete, koncentrujete se na každou zatáčku a přesně víte, kde jste. Jsem si jistý, že když testuje, tak zajíždí hodně dobré časy. Ale na RZ potřebujete zkušenosti. Je to hodně rozdílné,“ míní Tommi. Kimi už má za sebou test před nadcházející Rally Deutschland. Na testu se střídal se svým kolegou, Sébastienem Ogierem. Podnik v okolí Trieru bude pro Kimiho teprve druhou asfaltovou soutěží v šampionátu WRC.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.