Rakouský rezervní jezdec týmu HRT prozradil, že velmi usilovně pracuje na svém návratu do závodní sedačky na rok 2011.
Sedmadvaceticetý Klien dostal příležitost v Barceloně a Valencii, kde vyjel na trať v tréninzích, nicméně do závodu se ještě nedostal. V jiné pozici je Sakon Yamamoto, který má stejně tak podepsanou smlouvu rezervního jezdce a do závodů již několikrát nastoupil.
Klien doufá, že by Chandhoka mohl v budoucnu také nahradit. Přiznává ale, že rozhodnutí závisí na týmu – pokud se tak nestane letos, rozhodně se bude snažit stůj co stůj dostat do závodní sedačky v příštím roce. Ať už za stávající HRT tým nebo za jakýkoli jiný.
„Se všemi čtyřmi jezdci je v HRT zacházeno stejně. To je týmová zásada. Ale snažím se opravdu hodně o to, abych se dostal do auta a získal tak co nejvíce zkušeností.“
„Mým cílem je dostat se zpět do sedačky F1. Proto se nyní zaměřuji hlavně na F1. Pro rok 2011 komunikuji i s jinými týmy.“
Christian Klien, který před sezónou byl spojován se Sauberem a Renaultem, přiznal, že nedokázal sehnat dostatek finančních prostředků.
„Samozřejmě, že to bylo pro mě zklamání. Ale v těchto dvou případech šlo hlavně o sponzorské peníze. Ekonomická krize zasáhla také F1 a kdo dokázal přinést nejvíce peněz, ten vyhrál. Vždy potřebujete mít v zásobě plán B, a tím pro mě byl tým Hispania Racing.“
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.