Rakouský rezervní jezdec týmu HRT prozradil, že velmi usilovně pracuje na svém návratu do závodní sedačky na rok 2011.
Sedmadvaceticetý Klien dostal příležitost v Barceloně a Valencii, kde vyjel na trať v tréninzích, nicméně do závodu se ještě nedostal. V jiné pozici je Sakon Yamamoto, který má stejně tak podepsanou smlouvu rezervního jezdce a do závodů již několikrát nastoupil.
Klien doufá, že by Chandhoka mohl v budoucnu také nahradit. Přiznává ale, že rozhodnutí závisí na týmu – pokud se tak nestane letos, rozhodně se bude snažit stůj co stůj dostat do závodní sedačky v příštím roce. Ať už za stávající HRT tým nebo za jakýkoli jiný.
„Se všemi čtyřmi jezdci je v HRT zacházeno stejně. To je týmová zásada. Ale snažím se opravdu hodně o to, abych se dostal do auta a získal tak co nejvíce zkušeností.“
„Mým cílem je dostat se zpět do sedačky F1. Proto se nyní zaměřuji hlavně na F1. Pro rok 2011 komunikuji i s jinými týmy.“
Christian Klien, který před sezónou byl spojován se Sauberem a Renaultem, přiznal, že nedokázal sehnat dostatek finančních prostředků.
„Samozřejmě, že to bylo pro mě zklamání. Ale v těchto dvou případech šlo hlavně o sponzorské peníze. Ekonomická krize zasáhla také F1 a kdo dokázal přinést nejvíce peněz, ten vyhrál. Vždy potřebujete mít v zásobě plán B, a tím pro mě byl tým Hispania Racing.“
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.