Peter Sauber si je jistý tím, že jeho stáj bude mít dostatek sponzorů na to, aby mohla i v příštím roce bezproblémově fungovat. Švýcar by chtěl pro příští rok získat nové partnery, pomoci by mu v tom měly lepšící se výsledky stáje.
Švýcarská stáj je po opětovném převzetí Peterem Sauberem od továrny BMW téměř bez sponzorů. Sauber věří, že příští rok budou mít na voze mnohem více sponzorů. Už se dokonce i proslýchá, kdo by měl být sponzorem týmu. Má se jednat o mexického miliardáře, Carlose Slima, a jeho společnost Telmex.„Věřím, že budeme konkurenceschopní. Pro nové partnery je to skvělá výzva, na které v současné době pracujeme. Jsem si jistý, že budeme mít v příštím roce naše auto mnohem víc barevné. Zatím ještě nevím, jaké barvy to budou, protože bude záležet hlavně na sponzorech,“ říká Sauber.
Jeho stáj získala letos 23 bodů, a to i přes skutečnost, že má menší rozpočet, než hlavní rivalové. To by se mělo v příštím roce změnit. „Příští rok budeme blíže ostatním týmům. Už teď jsme docela blízko Williamsu, občas na ně ztrácíme, občas jsme i před nimi. Stejné je to s Mercedesem. To ukazuje, že i s omezeným rozpočtem, se dá posouvat vzhůru startovním polem. Časy na kolo máme dobré,“ zakončil své hodnocení Peter.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.