Timo Glock přiznal, že bedlivě sleduje situaci na trhu jezdců. Němec je sice vázán kontraktem s Virginem, kdyby se však naskytla příležitost, neváhal by odejít za lepším.
Letní přestávka je obdobím, ve kterém se každoročně rozhoří debaty o přestupech jezdců. Někteří piloti už své plány na příští rok zveřejnili, jiní se k tomuto kroku teprve chystají. Timo Glock patří mezi jezdce, kteří sice mají smlouvu, nebránili by se ale přestupu do lepšího týmu."Nechávám oči otevřené. Uvidíme, jestli bude místo v Renaultu, to zatím nevím. Tak daleko zatím nejsme," svěřil Glock novinářům serveru itv-f1.com."Mám s Virginem delší kontrakt, pokud ale věci nepůjdou jak by měly, porozhlédnu se v okolí. Tak jsem to avizoval od začátku. Oči nechávám otevřené," zopakoval Glock. Timo Glock letos závodí v novém týmu Virgin. Po nepovedeném startu sezóny, který zkomplikovalo šasi s nedostatečně velkou nádrží, tým svádí boje s dalším nováčkem, malajským Lotusem. Osmadvacetiletý Glock má za sebou dva roky v Toyotě po boku Jarna Trulliho, během nichž získal japonskému továrnímu týmu dvě druhá místa. Němec má za sebou desítky startů i v dalších sériích, v GP2 se v roce 2007 stal dokonce šampionem.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.