Rubens Barrichello je na svého bývalého kolegu Michaela Schumachera pěkně naštvaný poté, co ho během předjíždění natlačil ve vysoké rychlosti až na boxovou zídku.
S Němcem se po závodě odmítl bavit: "Nic by to nevyřešilo. Znáte Michaela - hovoříte s ním, ale vždy má pravdu," vysvětluje Barrichello.
"Spravedlnosti dnes bylo učiněno částečně za dost. Dal si tři roky pauzu, ale vůbec nic se nezměnilo, je pořád stejný," zuří Brazilec.
"Kdybychom se dotkli, pak vám upřímně řeknu, že by sebou šlehl a letěl by přímo do zdi. Bylo to nebezpečnější pro něj. Já jsem se doprava už nemohl více pohnout, protože tam byla zeď, a kdybyste to vyfotili, nevlezl by se tam už ani vlásek. Je to neuvěřitelné.
Pak jsem se musel vrátil zpět, jak jste viděli, protože jsem jel přes trávu. Mám radost a jsem velmi šťastný, že zde s vámi můžu vůbec hovořit."
Dle Rubense se jednalo o nejhorší obranný manévr, který kdy viděl, a zdůraznil, že Schumacher vytáhl opět něco ze své minulosti: "Jeden z nejhorších manévrů, protože byste to od někoho, kdo odjel tolik závodů, nečekali. Čekali byste to od někoho, kdo má na kontě deset závodů. Ale ne od toho, kdo toho tolik prožil. Vytáhl opět něco z minulosti, co dnes nebylo zapotřebí."
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.