Sebastian Buemi tvrdí, že příští rok bezpochyby zůstane tam, kde je: v týmu Toro Rosso - bez ohledu na to, že ještě novou smlouvu nepodepsal.
Minulý týden se o Buemim, kterého mělo v hledáčku více týmů včetně Renaultu, hodně napsalo: Franz Tost nejdříve oznámil, že v jeho týmu nastoupí i v sezóně 2011 po boku Jaime Alguersuariho 2011 a den nato Buemi prohlásil, že zatím nic nepodepisoval.
Během party v polovině sezóny, která se o víkendu konala v továrně Toro Rosso v italské Faenze, Buemi nakonec definitivně potvrdil, že se v barvách tohoto týmu objeví i v příštím roce.
"S Red Bullem jsem strávil celou svou sportovní kariéru a mám s nimi podepsanou smlouvu ohledně nejbližší budoucnosti - počínaje příštím rokem. A pokud jsem nic nepodepsal, je to proto, že není co podepisovat. Jsem šťastný tam, kde jsem a jsem si dobře vědom, že bych zde bez Red Bullu nebyl," řekl Buemi.
Sebastien se k italskému týmu připojil na počátku roku 2009. Svého nejlepšího letošního výsledku dosáhl v Kanadě, kde dojel osmý. Loni skončil dvakrát sedmý (v Austrálii a v Brazílii). Se sedmi body je v šampionátu průběžně čtrnáctý.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.