Sebastian Buemi tvrdí, že příští rok bezpochyby zůstane tam, kde je: v týmu Toro Rosso - bez ohledu na to, že ještě novou smlouvu nepodepsal.
Minulý týden se o Buemim, kterého mělo v hledáčku více týmů včetně Renaultu, hodně napsalo: Franz Tost nejdříve oznámil, že v jeho týmu nastoupí i v sezóně 2011 po boku Jaime Alguersuariho 2011 a den nato Buemi prohlásil, že zatím nic nepodepisoval.
Během party v polovině sezóny, která se o víkendu konala v továrně Toro Rosso v italské Faenze, Buemi nakonec definitivně potvrdil, že se v barvách tohoto týmu objeví i v příštím roce.
"S Red Bullem jsem strávil celou svou sportovní kariéru a mám s nimi podepsanou smlouvu ohledně nejbližší budoucnosti - počínaje příštím rokem. A pokud jsem nic nepodepsal, je to proto, že není co podepisovat. Jsem šťastný tam, kde jsem a jsem si dobře vědom, že bych zde bez Red Bullu nebyl," řekl Buemi.
Sebastien se k italskému týmu připojil na počátku roku 2009. Svého nejlepšího letošního výsledku dosáhl v Kanadě, kde dojel osmý. Loni skončil dvakrát sedmý (v Austrálii a v Brazílii). Se sedmi body je v šampionátu průběžně čtrnáctý.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.