Bývalý světový šampion F1 Kimi Räikkönen by měl i v příští sezoně jezdit v rallyovém speciálu mistrovství světa v automobilových soutěžích.
Räikkönen vloni nesehnal v F1 odpovídající angažmá, proto podepsal smlouvu s juniorským týmem Citroënu a dal se na rally. Po sedmi odjetých závodech letošní sezony je v průběžném pořadí desátý se ziskem 15 bodů, vedoucí Francouz Sébastien Loeb má na kontě 151 bodů. Räikkönen zajel nejlepší závod v Turecku, kde skončil pátý.
Mistr světa F1 z roku 2007 je spojován s týmem Renault a s návratem do seriálu, v němž dosáhl největšího úspěchu v kariéře. Ovšem podle Autosportu ještě minimálně rok zůstane v rallyovém šampionátu. "F1 mi nechybí. Užívám si to, co teď dělám," uvedl Räikkönen. "Ještě jsem se nerozhodl, čemu se budu věnovat v další sezoně. Ale brzy tak budu muset učinit," dodal.
Šéf Citroënu Olivier Quesnel je přesvědčen, že Räikkönen v jeho týmu zůstane i v roce 2011. "Jsem si jist, že bude u nás. Potřebuje ještě jeden rok v rally, aby získal jistotu," uvedl.
S jeho slovy souhlasí i šestinásobný mistr světa v rally Loeb. Setrvání v rallyovém speciálu by podle něj Räikkönenovi prospělo. "Měl by jezdit i v příštím roce, protože letos se jen učí a pokud by nepokračovat, ztratil by celý rok. Nyní ještě nemůže být konkurenceschopný. Ale pokud zůstane, tak zjistí, jak na tom opravdu je. Bude mít rozpisy, které si může upravovat, což je mnohem jednodušší, než když letos musel dělat všechno od začátku. Bude znát lépe trati a i díky tomu se dokáže zlepšit," předpokládal Loeb.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.