Rubens Barrichello věří, že za Williams bude jezdit i v příštím roce. Podle něj by tým udělal chybu, kdyby ho nechal odejít.
"Doufám, že zůstanu. Myslím, že to je přirozené. Samozřejmě jsme zatím nic nepodepsali. A s nikým jiným nejednám.
Podle mě by Williams udělal chybu, kdyby přemýšleli o někom jiném, protože mě už zapojili do programu pro příští rok, bylo by to zbytečné mrhání, kdybych nejezdil," uvádí Barrichello.
Do kdy bude mít své jisté? "Doufám, že před přestávkou."
Přes obtížný začátek sezóny se brazilský veterán v posledních dvou závodech ukázal, když ve Valencii dojel čtvrtý a v Silverstone pátý, čímž pro tým získal dohromady 22 bodů, tj. celkem 70 % z celkového letošního bodového přídělu Williamsu, a výrazně stáhl náskok Force Indie, která je v šampionátu před ním již jen o 16 bodů.
Rubens usedá do svého vozu před Velkou cenou Británie
Barrichello díky svým výkonů sebevědomě nevidí v prodloužení kontraktu žádný problém: "Právě teď by bylo ztrátou času, kdyby mě neměli v autě a nezávodil bych. Co se týče rychlosti, podávám lepší výsledky, než kdykoliv předtím, spolehlivost dělá obrovské rozdíly.
Lidé říkají: 'Dobrá, ale nevyhráváš závody, jak to může být tak pozitivní?' Je to proto, že jako tým musíte věřit, že se vám povede dostat se zpět na pódium a příští rok možná postavit dobré auto, které bude mít na vítězství.
Prošli jsme si obdobím zvykání. Byla to docela legrace. Jednou za mnou přišel konstruktér a zeptal se mě: 'Jak to můžeš vědět?' - 'Protože jsem k... dobrý!' Byla to upřímná odpověď, ale myslel jsem to v legraci. Nikdy jsem nebyl arogantní v tom, co jsem říkal.
Nikdy jsem nechtěl být lepší než kdokoliv jiný, ale věřím, že mám dobrý cit pro auto. Jak to tým zkoušel, tak se v tunelu ukázalo že změna je dobrá. Mezi tím, co říkám konstruktérům je nyní soulad, proto máme opravdu dobré pracovní prostředí, abychom se ještě zlepšili.
Barrichello za volantem Williamsu FW32
Jezdec Williamsu doufá, že příští rok budou mít vítězné auto, uvědomuje si však, že je nemožné cokoliv předpovídat: Po 18 letech strávených ve Formuli 1 byste téměř mohli říci, že stát se může cokoliv. Nikdy byste neřekli, že Brawn by bylo loni tím vítězným týmem.
K tomu, abychom vyhrávali, nepotřebujeme spoustu změn. Potřebujeme dostat trochu více z oblasti motoru, stejně tak z aerodynamiky. Potřebujeme změnit vlastnosti auta tak, aby mělo na některých místech o něco více přítlaku, který já potřebuji. Potřebujeme pracovat s pneumatikami - budou odlišné. Chce to zkrátka jen trochu přidat v různých oblastech, abychom postavili vítězný vůz."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.