 
            Rozhodnutí o tom, který z jezdců získá výhodu nového předního křídla do kvalifikace, vyvolalo řadu otázek. Christian Horner se dušuje, že jezdci situaci chápou a není mezi nimi zlá krev. Lidé "od fochu" však vidí záležitost jinak.
Red Bullu včera do kvalifikace zbylo jen jedno nové přední křídlo poté, co Sebastian Vettel svoje zničil v dopoledním tréninku. K překvapení mnohých se Christian Horner rozhodl, že s novým komponentem pojede kvalifikaci Vettel, nikoli Mark Webber. Australan souboj s mladším kolegou prohrál a do dnešního závodu odstartuje z druhého místa. "Druhé místo na roštu je k h***u, radši bych startoval ze třetího," prohlásil bezprostředně po kvalifikaci Webber. Podle Heikkiho Kovalainena z Lotusu měl plné právo cítit se ublíženě.
Red Bull se usilovně snaží prezentovat přátelský vztah mezi svými jezdci. Dá se tomu věřit?
"Věřit týmu je hodně důležité. Pokud musíte udělat něco, jako včera Red Bull, musí pro to být dobré vysvětlení a je potřeba to vyřešit uvnitř týmu. Pokud to jezdce překvapí, může to hodně ublížit a je velice těžké pak znovu získat důvěru," řekl Kovalainen. Fin situaci, kdy má jeden pilot z jezdecké dvojice výhodu nových dílů, chápe velmi dobře. Sám to během svého angažmá v McLarenu zažil několikrát. Kovalainen zdůraznil, že on byl s výhodou svého kolegy vždy předem obeznámen. "Pokud to dopředu jezdci vysvětlíte a oba to chápou, je to v pořádku. Klíčové je udržet vzájemnou důvěru mezi jezdci," prohlásil rodák ze Suomussalmi. Podle Kovalainena však velmi záleží na pořadí jezdců v poháru konstruktérů. Soupeří-li spolu o mistrovský titul, je každá výhoda pro jednoho zároveň poškozením toho druhého. "Pokud nemáte dost dílů pro oba jezdce, je nejjednodušší nedat je ani jednomu," myslí si jezdec Lotusu.
Heikki Kovalainen díky dvěma letům v McLarenu chápe, jak se Webber cítí. S Finovými slovy souhlasí i jeho bývalý šéf Martin Whitmarsh. "Velmi se snažíme dodat oběma jezdcům stejné vybavení včas. Je to důležité. Víme, že oba jezdci budou závodit stejně tvrdě jako vždycky a pokud to od nich chceme očekávat, oni by od nás měli čekat maximální férovost a otevřenost," prohlásil šéf McLarenu. Podle Whitmarshe je důležité se vůbec nedostat do situace, v jaké se Christian Horner včera ocitl, když musel rozhodovat, kdo nový díl dostane. McLarenu se to přihodilo loni na Velké ceně Německa. "Snažili jsme se zlepšit výkon vozu a měli jsme jen jeden díl, dali jsme ho Lewisovi. Ohlásili jsme to dopředu, byli jsme naprosto otevření, ale cítil jsem se hodně nepříjemně, ačkoliv Lewis byl o hodně před Heikkim. Heikki to pochopil a neměl s tím problém, ale já z toho dodnes nemám dobrý pocit," přiznal Whitmarsh. Opačného názoru je Pedro de la Rosa. "Starý mazák" ze Sauberu nechápe, proč se kolem jednoho křídla strhla taková mela. "Pokud je málo dílů, je tohle normální a tým je musí dát tomu, kdo je bodově výš. Kamuj je přede mnou, já mám nula bodů, takže kdybychom měli nový díl a museli ho někomu dát, vždycky to musí být ten přede mnou, ať se děje cokoliv. To je můj názor," prohlásil de la Rosa."Stojí-li lidé z vašeho týmu za vámi, nesejde na tom, že do jedné kvalifikace nebo závodu bude mít váš kolega o díl navíc. Je to součást práce," uzavřel Španěl.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.