Stavitelé okruhu v Jižní Koreji tvrdí, že mají práce plně pod kontrolou a vše v řádném termínu stihnou. Z jejich strany by tedy Velká cena Koreje být ohrožena neměla.
Kolotoč Formule by měl na moderní Mezinárodní korejský okruh v Jeonamu zavítat od 22. - 24. října 2010. Nedávné se vyrojily obavy o to, zda výstavba okruhu za 6 miliard Kč bude dokončena včas.
Zástupci společnosti Korea Auto Valley Operation (KAVO), která má budování závodní dráhy na starosti, však prohlašují, že vše neustále probíhá podle plánů: "Práce se nikdy z hlediska původní plánů neopozdily. Jsme potěšení nejen pokrokem, ale také vysokými standardy, podle nichž je okruh budován. Vše jde podle plánu, v současnosti máme v časovém plánu výstavby dokonce rezervy kvůli možnému zhoršení počasí v období dešťů."
Stavební práce okruhu, jenž by měl pojmout 130 tisíc diváků, byly zahájeny v prosinci 2007 a dokončeny by měly být příští měsíc. Místo by se mělo stát ozdobou provincie Jižní Jeolla.
Prezident společnosti KAVO Jung Čo Čung dodal: "Možnost hostit část světového šampionátu FIA Formule 1 představuje zlom v historii motosportu Jižní Koreje. Jakožto pátý největší výrobce automobilů máme širokou základnu oddaných fanoušků motosportu, kterou chceme díky Velké ceny Koreje Formule 1 dále rozšířit.
Hostování tří velkých světových událostí: olympiády, světového poháru FIFA [krom závodu F1], s sebou přináší spoustu ekonomických a turistických příležitostí pro náš region a zároveň nám umožňuje představit Jižní Koreu světu."
Mladý talent Kimi Antonelli z Mercedesu zazářil v kvalifikaci na sprintový závod Velké ceny Miami, když v dramatickém finiši překonal lídra šampionátu Oscara Piastriho a vybojoval si pole position.
Australský talent Oscar Piastri zazářil v jediné tréninkové jízdě před Velkou cenou Miami, kterou však předčasně ukončil incident Olivera Bearmana. Krátké, ale intenzivní dopoledne tak přineslo nečekané pořadí a omezený prostor pro přípravu na víkendový program.
Max Verstappen a Kelly Piquet se stali rodiči, na svět přišla jejich první společná dcera. Pro čtyřnásobného mistra světa jde o výjimečný životní milník, jenž přichází v době jeho sportovní dominance a značí začátek nové kapitoly také mimo svět Formule 1.
Rivalové na okruhu v Miami se nemusí obávat, že by lesklá helma Landa Norrise ve tvaru disko koule narušila jejich výhled. Tento extravagantní design je podle jezdce spíše zábavný, než praktický pro závodní účely.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.