Stavitelé okruhu v Jižní Koreji tvrdí, že mají práce plně pod kontrolou a vše v řádném termínu stihnou. Z jejich strany by tedy Velká cena Koreje být ohrožena neměla.
Kolotoč Formule by měl na moderní Mezinárodní korejský okruh v Jeonamu zavítat od 22. - 24. října 2010. Nedávné se vyrojily obavy o to, zda výstavba okruhu za 6 miliard Kč bude dokončena včas.
Zástupci společnosti Korea Auto Valley Operation (KAVO), která má budování závodní dráhy na starosti, však prohlašují, že vše neustále probíhá podle plánů: "Práce se nikdy z hlediska původní plánů neopozdily. Jsme potěšení nejen pokrokem, ale také vysokými standardy, podle nichž je okruh budován. Vše jde podle plánu, v současnosti máme v časovém plánu výstavby dokonce rezervy kvůli možnému zhoršení počasí v období dešťů."
Stavební práce okruhu, jenž by měl pojmout 130 tisíc diváků, byly zahájeny v prosinci 2007 a dokončeny by měly být příští měsíc. Místo by se mělo stát ozdobou provincie Jižní Jeolla.
Prezident společnosti KAVO Jung Čo Čung dodal: "Možnost hostit část světového šampionátu FIA Formule 1 představuje zlom v historii motosportu Jižní Koreje. Jakožto pátý největší výrobce automobilů máme širokou základnu oddaných fanoušků motosportu, kterou chceme díky Velké ceny Koreje Formule 1 dále rozšířit.
Hostování tří velkých světových událostí: olympiády, světového poháru FIFA [krom závodu F1], s sebou přináší spoustu ekonomických a turistických příležitostí pro náš region a zároveň nám umožňuje představit Jižní Koreu světu."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.