Stavitelé okruhu v Jižní Koreji tvrdí, že mají práce plně pod kontrolou a vše v řádném termínu stihnou. Z jejich strany by tedy Velká cena Koreje být ohrožena neměla.
Kolotoč Formule by měl na moderní Mezinárodní korejský okruh v Jeonamu zavítat od 22. - 24. října 2010. Nedávné se vyrojily obavy o to, zda výstavba okruhu za 6 miliard Kč bude dokončena včas.
Zástupci společnosti Korea Auto Valley Operation (KAVO), která má budování závodní dráhy na starosti, však prohlašují, že vše neustále probíhá podle plánů: "Práce se nikdy z hlediska původní plánů neopozdily. Jsme potěšení nejen pokrokem, ale také vysokými standardy, podle nichž je okruh budován. Vše jde podle plánu, v současnosti máme v časovém plánu výstavby dokonce rezervy kvůli možnému zhoršení počasí v období dešťů."
Stavební práce okruhu, jenž by měl pojmout 130 tisíc diváků, byly zahájeny v prosinci 2007 a dokončeny by měly být příští měsíc. Místo by se mělo stát ozdobou provincie Jižní Jeolla.
Prezident společnosti KAVO Jung Čo Čung dodal: "Možnost hostit část světového šampionátu FIA Formule 1 představuje zlom v historii motosportu Jižní Koreje. Jakožto pátý největší výrobce automobilů máme širokou základnu oddaných fanoušků motosportu, kterou chceme díky Velké ceny Koreje Formule 1 dále rozšířit.
Hostování tří velkých světových událostí: olympiády, světového poháru FIFA [krom závodu F1], s sebou přináší spoustu ekonomických a turistických příležitostí pro náš region a zároveň nám umožňuje představit Jižní Koreu světu."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.