Ferrari označilo Velkou cenu Evropy za skandál, který by mohl ohrozit reputaci sportu. Tým se domnívá, že závodní prohřešky nebyly posuzovány spravedlivě.
Maranellský tým dal na svém oficiálním webu průchod frustraci. Podle týmu je do očí bijící nespravedlností, že Lewis Hamilton neztratil ani pozici poté, co předjel safety car."Skandál, to je názor mnoha fanoušků a zaměstnanců, kteří všichni souhlasí, že neexistuje lepší výraz pro popis toho, co se při Velké ceně Evropy odehrálo," píše se na webu italského týmu."Způsob, jakým bylo v průběhu závodu a po něm přistupováno k incidentům přináší pochybnosti, které by mohly znovu uškodit pověsti formule jedna, jak už se po celém světě děje," naznačuje Ferrari možnost, že nebylo všem měřeno stejným metrem.
Alonso se shodne se svým týmem : "Velká cena Evropy nebyla spravedlivá!"
Stejné pochybnosti bezprostředně po závodě vyjádřil rozčílený Fernando Alonso, ktrerý byl ještě otevřenější. "Je to ostuda. Ne pro nás, protože tohle je závodění, ale pro fanoušky, kteří sem přišli a viděli zmanipulovaný závod," řekl Alonso španělské televizi. "Jeli jsme dobře, po povedeném startu byli třetí. Pak vyjelo safety car, to se nám moc nehodilo, ale Hamilton ho předjel. Něco takového jsem nikdy neviděl, předjel pod žlutými vlajkami i medical car. Byli jsme od sebe asi metr. On ale dojel druhý a já devátý. Měl jsem dojet jako druhý. Po vyjetí zpomalovacího vozu jsem měl dojet - a dojel - devátý. Hamilton měl být osmý. Ale tady, když uděláte normální věc, jakou je respektování pravidel, dojedete devátý. Ten, kdo se jimi neřídí, dojede druhý," prohlásil Španěl rozhořčeně.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.