Pneumatikářský gigant obouvající monoposty Formule 1 prozradil, jaké směsi přiveze na dalších pět závodů do Německa, Maďarska, Belgie, Itálie a do Singapuru. Velké novinky se dočkáme obzvlášť v Německu.
Bridgestone se bude na Hockenheimu díky nízké výdrži měkčí (option) sady snažit uměle vyvolat podmínky, které zpestřily Velkou cenu Kanady. Kvůli toho doveze vůbec poprvé nejměkčí zároveň s nejtvrdší směsí ze svého portfolia (pro suché závody). Pneumatiky se tak nebudou lišit o jeden, ale rovnou o dva stupně tvrdosti!
V Maďarsku a v Singapuru se žádná revoluce konat nebude - tam dorazí klasicky se super-měkkou a se střední směs. V mnohem rychlejší Belgii a Itálii pak obují monoposty měkkou a tvrdou sadu lišící se v tvrdosti gumy rovněž pouze o jeden stupeň.
K netradiční zásilce do Německa šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima řekl: "Charakteristika okruhu v Hockenheimu nám umožní přivézt směsi z obou konců škály tvrdosti. Poskytne nám to k vyhodnocení dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volají po větších rozdílech mezi pneumatikami."
Ke zbývajícím závodům dodal: "Hungaroring, kde je nalezení přilnavosti vždy jedním z hlavní cílů, si žádá měkčí směsi. Spa a Monza jsou vysokorychlostním testem pro vozy a pneumatiky, proto je třeba kvůli nárokům na tepelnou odolnost dovézt tvrdší sady. Singapur je rychlým městským okruhem, kde se měkčí pneumatiky hodí."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.