Pneumatikářský gigant obouvající monoposty Formule 1 prozradil, jaké směsi přiveze na dalších pět závodů do Německa, Maďarska, Belgie, Itálie a do Singapuru. Velké novinky se dočkáme obzvlášť v Německu.
Bridgestone se bude na Hockenheimu díky nízké výdrži měkčí (option) sady snažit uměle vyvolat podmínky, které zpestřily Velkou cenu Kanady. Kvůli toho doveze vůbec poprvé nejměkčí zároveň s nejtvrdší směsí ze svého portfolia (pro suché závody). Pneumatiky se tak nebudou lišit o jeden, ale rovnou o dva stupně tvrdosti!
V Maďarsku a v Singapuru se žádná revoluce konat nebude - tam dorazí klasicky se super-měkkou a se střední směs. V mnohem rychlejší Belgii a Itálii pak obují monoposty měkkou a tvrdou sadu lišící se v tvrdosti gumy rovněž pouze o jeden stupeň.
K netradiční zásilce do Německa šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima řekl: "Charakteristika okruhu v Hockenheimu nám umožní přivézt směsi z obou konců škály tvrdosti. Poskytne nám to k vyhodnocení dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volají po větších rozdílech mezi pneumatikami."
Ke zbývajícím závodům dodal: "Hungaroring, kde je nalezení přilnavosti vždy jedním z hlavní cílů, si žádá měkčí směsi. Spa a Monza jsou vysokorychlostním testem pro vozy a pneumatiky, proto je třeba kvůli nárokům na tepelnou odolnost dovézt tvrdší sady. Singapur je rychlým městským okruhem, kde se měkčí pneumatiky hodí."
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari nenaplňuje vysoká očekávání, což potvrdil i nevýrazný výkon na Velké ceně Belgie. Namísto boje o vítězství zatím zažívá frustraci a nelehké hledání formy.
Fernando Alonso kvůli bolestem zad vynechá první trénink na Velkou cenu Maďarska. Jeho místo v kokpitu Aston Martinu dočasně zaujme rezervní jezdec Felipe Drugovich.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.