Pneumatikářský gigant obouvající monoposty Formule 1 prozradil, jaké směsi přiveze na dalších pět závodů do Německa, Maďarska, Belgie, Itálie a do Singapuru. Velké novinky se dočkáme obzvlášť v Německu.
Bridgestone se bude na Hockenheimu díky nízké výdrži měkčí (option) sady snažit uměle vyvolat podmínky, které zpestřily Velkou cenu Kanady. Kvůli toho doveze vůbec poprvé nejměkčí zároveň s nejtvrdší směsí ze svého portfolia (pro suché závody). Pneumatiky se tak nebudou lišit o jeden, ale rovnou o dva stupně tvrdosti!
V Maďarsku a v Singapuru se žádná revoluce konat nebude - tam dorazí klasicky se super-měkkou a se střední směs. V mnohem rychlejší Belgii a Itálii pak obují monoposty měkkou a tvrdou sadu lišící se v tvrdosti gumy rovněž pouze o jeden stupeň.
K netradiční zásilce do Německa šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima řekl: "Charakteristika okruhu v Hockenheimu nám umožní přivézt směsi z obou konců škály tvrdosti. Poskytne nám to k vyhodnocení dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volají po větších rozdílech mezi pneumatikami."
Ke zbývajícím závodům dodal: "Hungaroring, kde je nalezení přilnavosti vždy jedním z hlavní cílů, si žádá měkčí směsi. Spa a Monza jsou vysokorychlostním testem pro vozy a pneumatiky, proto je třeba kvůli nárokům na tepelnou odolnost dovézt tvrdší sady. Singapur je rychlým městským okruhem, kde se měkčí pneumatiky hodí."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.