Pneumatikářský gigant obouvající monoposty Formule 1 prozradil, jaké směsi přiveze na dalších pět závodů do Německa, Maďarska, Belgie, Itálie a do Singapuru. Velké novinky se dočkáme obzvlášť v Německu.
Bridgestone se bude na Hockenheimu díky nízké výdrži měkčí (option) sady snažit uměle vyvolat podmínky, které zpestřily Velkou cenu Kanady. Kvůli toho doveze vůbec poprvé nejměkčí zároveň s nejtvrdší směsí ze svého portfolia (pro suché závody). Pneumatiky se tak nebudou lišit o jeden, ale rovnou o dva stupně tvrdosti!
V Maďarsku a v Singapuru se žádná revoluce konat nebude - tam dorazí klasicky se super-měkkou a se střední směs. V mnohem rychlejší Belgii a Itálii pak obují monoposty měkkou a tvrdou sadu lišící se v tvrdosti gumy rovněž pouze o jeden stupeň.
K netradiční zásilce do Německa šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima řekl: "Charakteristika okruhu v Hockenheimu nám umožní přivézt směsi z obou konců škály tvrdosti. Poskytne nám to k vyhodnocení dobrá data a bude to zajímavé pro ty, kteří volají po větších rozdílech mezi pneumatikami."
Ke zbývajícím závodům dodal: "Hungaroring, kde je nalezení přilnavosti vždy jedním z hlavní cílů, si žádá měkčí směsi. Spa a Monza jsou vysokorychlostním testem pro vozy a pneumatiky, proto je třeba kvůli nárokům na tepelnou odolnost dovézt tvrdší sady. Singapur je rychlým městským okruhem, kde se měkčí pneumatiky hodí."
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.