Ve třetím tréninku na Velkou cenu Turecka byl nejrychlejší Sebastian Vettel na Red Bullu před druhým Rosbergem a třetím Hamiltonem.
Sobotní trénink před kvalifikací na Velkou cenu Turecka byl v posledních minutách dějištěm dramatického souboje o nejlepší čas. Vítězem se stal nakonec Sebastian Vettel časem 1:27,086, který zajel už po vypršení časového limitu. Odsunul tak z vedoucí pozice dosud nejrychlejšího Hamiltona. Totéž se povedlo také Rosbergovi. Brit na McLarenu tedy nakonec skončil třetí. Trať v Istanbul Parku je pověstná zatáčkou číslo osm. Někteří o ní říkají, že je to dokonce nejnáročnější zatáčka v celém seriálu formule jedna. I dnes byla dějištěm mnoha výletů mimo trať. V polovině tréninku si široce najel na obrubník Hamilton, neudržel vůz na trati a vletěl do kačírku. Kompletně zničil pneumatiky a musel do boxů na prohlídku podvozku. Problémy měli v osmé zatáčce také Karun Chandhok nebo Sebastien Buemi.
Zničená pneumatika McLarenu Lewise Hamiltona po jeho divokém smyku v osmé zatáčce
Mimo trať se při dramatickém souboji v závěru dostali hned několikrát jezdci Red Bullu, úspěšný v tom byl především starší z nich, Mark Webber. Oba však měli své vozy pod kontrolou a v pořádku je dovezli do garáží.
Mark Webber v jednom ze smyků
Další potíže, se kterými se jezdci museli potýkat, byly technického rázu. Kovalainenovi se hned v instalačním kole pokazila převodovka. Tým ji stihl dát včas do pořádku. Mark Webber měl v první třetině tréninku problémy s odezvou plynu. Kvůli jeho pomalé jízdě do boxů musely na příslušných částech okruhu dokonce zavlát žluté vlajky. I Red Bull však stihl vůz opravit včas, aby mohl Australan svou divokou jízdou v závěru bavit (bohužel především televizní) diváky. Největší smolař byl však jednoznačně Adrian Sutil. Jako jediný si dnes nepřipsal na své konto žádný čas. Jeho Force India v prvních minutách tréninku ztratila tlak v hydraulice a do garáže zajela takřka samotíží.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.