Týmy Formule 1 absolvovali v Monaku několik společných schůzek ohledně budoucího dodavatele pneumatik, jasno však stále není. Vozy pro rok 2011 jsou již ve vývoji a čas již začíná tlačit.
Doufají proto, že konečné rozhodnutí padne v několika příštích dnech, nejpozději ovšem v Turecku. Šéf Renaultu Eric Boullier přiznává, že moc času týmům již opravdu nezbývá: "Musíme se rozhodnout do Velké ceny Turecka, protože jinak podle mě budeme mít technický problém - pokud budeme totiž čekat příliš dlouho, pro příští rok nic nestihneme. Musíme to vyřešit do Turecka!"
Týmy se rozhodují již pouze mezi dvěma dodavateli: Pirelli a Michelin. Ze hry jsou tedy Korejci i americký Avon Cooper. Stefano Domenicali to potvrdil slovy: "Ještě jsem se nerozhodli. Myslím, že to zabere ještě týden a snad do příštího týdne již budeme schopni nalézt řešení. Už máme jen dvě možnosti - Michelin a Pirelli. Žádnou jinou nevidím."
O Pirelli se v Monaku hovořilo jako o favoritovi, ale nabídka Michelinu je pro týmy stále atraktivní - nejen z technického, ale i z komerčního hlediska. Proto dál váhají mezi dvěma dodavateli. Další analýzy ze strany týmů a následná vyjádření potenciálních dodavatelů během příštích dní dají konečnou odpověď na to, kdo bude obouvat monopost F1 v sezóně 2011.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.