Christian Klien začal se svým novým manažerem pracovat na návratu do Formule 1, kde v minulosti odjel 48 závodů.
27letý Rakušan nyní působí jako záložní pilot Peugeotu v sérii Le Mans. S svým předchozím manažerem a otcem v jedné osobě - Johanesem Klienem - se pokoušel o návrat již letos, neúspěšně.
"Už loni se jasně ukázalo, že talent a rychlost zdaleka nezaručují v současných ekonomických podmínkách stálé závodní místo," prohlásil bývalý pilot Red Bullu a Jaguaru. Letos bude nastupovat pouze v pátky za tým HRT.
"Při dvou příležitostech mi kontrakt utekl doslova na poslední chvíli, protože ostatní piloti měli za sebou atraktivnější sponzory," dodává Klien, který nechtěl prozradit, s kým jednal, ani potvrdit rozhovory se srbským zájemcem o vstup do F1 - týmem Stefan GP. Odmítá komentovat i další spekulace, aby neohrozil svou pozici při současných jednáních.
Klien při testech s týmem Force India v Barceloně v roce 2007
"Žádám všechny o pochopení pro to, že se nevyjadřuji ke všemu, co se napíše. Faktem je, že regulérně vyjednáváme s několika týmy," vysvětluje.
A kdo že se stal jeho novým manažerem? Je jím 28letý Roman Rummenigge ze společnosti Rummenigge Sport Marketing.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.