Damon Hill věří, že úpravy, které dozná okruh v Silverstone pod záštitou Klubu britských závodních pilotů (BRDC), pomohou zatraktivnit závody - a bude to prý opravdu pecka!
Na konci roku 2009 se podařilo BRDC vyjednat pro konání závodů Formule 1 na okruhu v Silverstone desetiletý kontrakt se sedmiletou opcí. Dle Hilla období vyjednávání s Ecclestonem a FOM (Formula One Management) provázely "bezesné noci a spousta stresujících okamžiků." K podpisu smlouvy pomohl až slib, že dojde k vylepšení okruhu.
Výsledkem jsou úpravy v hodnotě 5 mil. liber (přes 147 mil. Kč), které trať doznala mezi zatáčkami Abbey a Woodcote, přidána byla i nová část Arena.
Hill věří, že nový profil okruhu bude představovat vítanou změnu: "Myslím, že se nám povedlo vytvořit závodní trať budoucnosti. Vypadá to, že to bude opravdu pecka!
Žijeme ve velmi silném období z hlediska britského motosportu, což může díky Silverstone trvat ještě dlouho. Za to, co jsme v Silverstone dosáhli, vděčíme odhodlání a tvrdé práci oddaného týmu.
Nemůžeme však být samolibí - stačí se podívat přes Kanál a vidět, co se děje s francouzským motosportem, nekoná se tam už žádná velká cena. Myslím, že máme nejlepší trať na světě a budu bojovat zuby nehty za to, aby to tak zůstalo."
Letošními úpravami však vylepšování okruhu nekončí - další jsou v plánu před závodem příští rok, například nové boxy a hlavní tribuna podél cílové rovinky.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.