Damon Hill věří, že úpravy, které dozná okruh v Silverstone pod záštitou Klubu britských závodních pilotů (BRDC), pomohou zatraktivnit závody - a bude to prý opravdu pecka!
Na konci roku 2009 se podařilo BRDC vyjednat pro konání závodů Formule 1 na okruhu v Silverstone desetiletý kontrakt se sedmiletou opcí. Dle Hilla období vyjednávání s Ecclestonem a FOM (Formula One Management) provázely "bezesné noci a spousta stresujících okamžiků." K podpisu smlouvy pomohl až slib, že dojde k vylepšení okruhu.
Výsledkem jsou úpravy v hodnotě 5 mil. liber (přes 147 mil. Kč), které trať doznala mezi zatáčkami Abbey a Woodcote, přidána byla i nová část Arena.
Hill věří, že nový profil okruhu bude představovat vítanou změnu: "Myslím, že se nám povedlo vytvořit závodní trať budoucnosti. Vypadá to, že to bude opravdu pecka!
Žijeme ve velmi silném období z hlediska britského motosportu, což může díky Silverstone trvat ještě dlouho. Za to, co jsme v Silverstone dosáhli, vděčíme odhodlání a tvrdé práci oddaného týmu.
Nemůžeme však být samolibí - stačí se podívat přes Kanál a vidět, co se děje s francouzským motosportem, nekoná se tam už žádná velká cena. Myslím, že máme nejlepší trať na světě a budu bojovat zuby nehty za to, aby to tak zůstalo."
Letošními úpravami však vylepšování okruhu nekončí - další jsou v plánu před závodem příští rok, například nové boxy a hlavní tribuna podél cílové rovinky.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.