První body už Fin získal, a tak si může začít užívat soutěžení. Kimi se už těší na start rally v Turecku.
V Jordánsku jste získal první body, byl tím dosažen první letošní cíl?Můj jediný cíl pro třetí soutěž roku byl, abych dojel do cíle. Absolvovali jsme hodně kluzkých zkoušek, na kterých vlastně neexistují orientační body. První den soutěže byl rozhodně nejtěžší v mé dosavadní kariéře soutěžního pilota. Potěšilo mě, že jsem celou etapu zvládl bez sebemenší chybičky. Nebyli jsme sice zrovna nejrychlejší, ale teď procházím vývojovou fází, kdy musím hlavně dokončovat, pak mohu zrychlit.Jak byste zhodnotil svůj vývoj za volantem C4 WRC?Ve srovnání s Mexikem byly podmínky v Jordánsku velmi obtížné. V Mexiku jsem se cítil docela dobře, takže jsem se pokusil trošku zrychlit. Bohužel jsem ale skončil mimo trať. V Jordánsku jsme chtěli za každou cenu dokončit. S každým dalším kilometrem se učím, jak s C4 WRC zacházet. Za volantem se již cítím lépe, ale hlavně mě to hodně baví, sedět ve voze WRC.Jak si myslíte, že zúročíte své zkušenosti z Jordánska v Turecku?V Turecku si musíme zvyknout na úplně jiné prostředí. Zkušenosti sice získávám s každým dalším startem, ale každá rally je pro mne nová. Znovu bychom chtěli dojet do cíle. Uvidíme, kde se budeme po startu soutěže pohybovat a jaký bude náš odstup na špičku.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.