Lewis Hamilton si sedl s týmem kvůli své druhé zastávce, k níž ho tým povolal během Velké ceny Austrálie v obavě o stav pneumatik a další vývoj závodu. Hamiltonovi se ovšem vůbec nelíbila, po dojetí do cíle kvůli ní tým zkritizoval.
Zřejmě jej totiž připravila o umístění na bedně a McLaren možná i o double. Vypjatá situace se však již uklidnila - Lewis si sedl s týmem a vše si vyříkali.
"Tým mi vysvětlil důvody, proč mě podruhé povolal k zastávce v boxech, a já už chápu, o co jim šlo ve snaze udržet mě před Markem (Webberem) a Nicem (Rosbergem) v poslední části závodu.
Stále poznáváme letošní pneumatiky a jejich degradaci, asi jsme přecenili jejich opotřebení u vedoucích jezdců - čekali jsme totiž, že se budou více trápit. Poučíme se z toho - získané poznání nám pomůže se v této sezóně zlepšit," říká Hamilton.
Přes své zklamání Buttonovi dokázal hned po závodě pogratulovat. "Po skončení tiskové konference jsem šel za ním a vřele jsem ho objal. Nemůžete snižovat jeho výkon v Austrálii - jel bezchybně a proto si vítězství zasloužil. Každé vítězství je jedinečné: vždy to milujete. A pokud nemůžu vyhrát já, pak ať to je můj týmový kolega," popisuje události po dojetí do cíle pilot McLarenu.
Z vítězství kolegy měl přes výhrady ke své strategii radost: "Je příjemné vidět váš tým oslavovat Jensonovo vítězství - výhry jsou pro tým velmi důležité. Nejenže jej stmelují, ale také stvrzují jeho dobrou práci a to, že volíme správný přístup. Myslím, že vítězství v Austrálii po obtížné sezóně 2009 a přeskupení zdrojů přes zimu celý tým hodně posílí."
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.