Ralf Schumacher se i v roce 2010 postaví na start DTM s vozem Mercedes-C-Klasse. Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, počítá s dalším zlepšením němcových výkonů.
Chvíli sice trvalo, než padlo konečné rozhodnutí, nicméně již je to oficiální: Ralf Schumacher zůstává v DTM a v roce 2010 pojede svoji již třetí sezónu s Mercedesem. Potvrzení této zprávy přišlo dnes, den před zahájením oficiálních testů DTM ve Valencii. Schumacher se i letos na start postaví v aktuálním C-Klasse továrního týmu HWA. „Jsem opravdu rád, že budu moci nadále jezdit v DTM. Budu tak moci nadále prodloužit spolupráci s Mercedesem a týmem HWA. Těším se na můj třetí rok v tomto vynikajícím šampionátu. Díky Mercedesu a mému týmu mám možnost dělat motorsport na té nejvyšší úrovni,“ řekl Ralf Schumacher.
Je to také vůbec poprvé, co má Ralf Schumacher se svým bratrem, Michaelem Schumacherem, stejného zaměstnavatele. „Rok 2010 bude něčím zvláštním – můj bratr Michael v F1 a já v DTM – a oba dva budeme jezdit pro Mercedes-Benz. Bude to napínavá sezona,“ říká mladší z bratrů. „Všichni jsme rádi, že Ralf bude v DTM i v roce 2010 patřit k našemu týmu a bude to tak jeho třetí sezóna s námi. Ralf si na divácky oblíbenou sérii zvykl a já jsem si jistý, že po nutných letech zvykání, které v DTM potřebuje každý, bude v roce 2010 jeho jezdecká hvězda stoupat,“ řekl Norbert Haug .
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.