Ralf Schumacher se i v roce 2010 postaví na start DTM s vozem Mercedes-C-Klasse. Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, počítá s dalším zlepšením němcových výkonů.
Chvíli sice trvalo, než padlo konečné rozhodnutí, nicméně již je to oficiální: Ralf Schumacher zůstává v DTM a v roce 2010 pojede svoji již třetí sezónu s Mercedesem. Potvrzení této zprávy přišlo dnes, den před zahájením oficiálních testů DTM ve Valencii. Schumacher se i letos na start postaví v aktuálním C-Klasse továrního týmu HWA. „Jsem opravdu rád, že budu moci nadále jezdit v DTM. Budu tak moci nadále prodloužit spolupráci s Mercedesem a týmem HWA. Těším se na můj třetí rok v tomto vynikajícím šampionátu. Díky Mercedesu a mému týmu mám možnost dělat motorsport na té nejvyšší úrovni,“ řekl Ralf Schumacher.
Je to také vůbec poprvé, co má Ralf Schumacher se svým bratrem, Michaelem Schumacherem, stejného zaměstnavatele. „Rok 2010 bude něčím zvláštním – můj bratr Michael v F1 a já v DTM – a oba dva budeme jezdit pro Mercedes-Benz. Bude to napínavá sezona,“ říká mladší z bratrů. „Všichni jsme rádi, že Ralf bude v DTM i v roce 2010 patřit k našemu týmu a bude to tak jeho třetí sezóna s námi. Ralf si na divácky oblíbenou sérii zvykl a já jsem si jistý, že po nutných letech zvykání, které v DTM potřebuje každý, bude v roce 2010 jeho jezdecká hvězda stoupat,“ řekl Norbert Haug .
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.