Ralf Schumacher se i v roce 2010 postaví na start DTM s vozem Mercedes-C-Klasse. Šéf Mercedesu pro motorsport, Norbert Haug, počítá s dalším zlepšením němcových výkonů.
Chvíli sice trvalo, než padlo konečné rozhodnutí, nicméně již je to oficiální: Ralf Schumacher zůstává v DTM a v roce 2010 pojede svoji již třetí sezónu s Mercedesem. Potvrzení této zprávy přišlo dnes, den před zahájením oficiálních testů DTM ve Valencii. Schumacher se i letos na start postaví v aktuálním C-Klasse továrního týmu HWA. „Jsem opravdu rád, že budu moci nadále jezdit v DTM. Budu tak moci nadále prodloužit spolupráci s Mercedesem a týmem HWA. Těším se na můj třetí rok v tomto vynikajícím šampionátu. Díky Mercedesu a mému týmu mám možnost dělat motorsport na té nejvyšší úrovni,“ řekl Ralf Schumacher.
Je to také vůbec poprvé, co má Ralf Schumacher se svým bratrem, Michaelem Schumacherem, stejného zaměstnavatele. „Rok 2010 bude něčím zvláštním – můj bratr Michael v F1 a já v DTM – a oba dva budeme jezdit pro Mercedes-Benz. Bude to napínavá sezona,“ říká mladší z bratrů. „Všichni jsme rádi, že Ralf bude v DTM i v roce 2010 patřit k našemu týmu a bude to tak jeho třetí sezóna s námi. Ralf si na divácky oblíbenou sérii zvykl a já jsem si jistý, že po nutných letech zvykání, které v DTM potřebuje každý, bude v roce 2010 jeho jezdecká hvězda stoupat,“ řekl Norbert Haug .
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.