Vůz HRT je, podle očekávání, pomalý. To není až tak velkým překvapením. Tým už ale přišel na to, jak rychlost vozu vylepšit: Angažovat zkušeného jezdce, který pomůže s vývojem, protože závodní jezdci jsou nováčci bez zkušeností.
Španělský tým HRT dnes zažil opravdu rozpačitý start nového vozu: Karun Chandhok nemohl odjet ani jedno kolo a jeho kolega Bruno Senna ztrácel za jediný okruh víc jak 10 vteřin, zcela pochopitelně tak obsadil poslední místo. Nesmíme však zapomínat na to, že vůz, který vyrobila Dallara a motor dodal Cosworth, ještě nebyl vůbec testován.
Týmový šéf, Colin Kolles, by si přál zkušeného testovacího pilota, protože jezdci týmu, Senna i Chandhok, jsou nezkušení nováčci. Testovací jezdec by ovšem neplnil pouze propagační a záložní roli, jak je tomu u většiny týmu zvykem, ale jezdil by během pátečních tréninků. Pomoci by měl hlavně s vývojem netestovaného stroje.
Podle rakouské televize ORF je horkým kandidátem na tento post Rakušan Christian Klien, který vloni zastával testovací roli u týmu BMW a jedná se o bývalého mladíka Red Bullu. Dalším možným uchazečem je, Giancarlo Fisichella, který je třetím jezdcem Ferrari. Není však podmínkou, že s sebou musí “páteční jezdec“ donést balík peněz, týmu jde hlavně o vývoj.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.