Šéf španělské týmu HRT Colin Kolles věří, že mají vše potřebné pro to, aby se stali nejlepšími z nových týmů - bez ohledu na to, že svůj vůz představili až včera, týden před prvním závodem.
Kollese zaměstnal majitel týmu José Ramon Carabante, který chtěl mít jistotu, že se zvládnou postavit na start v Bahrajnu po finančních problémech, které trápily předchozího šéf Adriana Campose. Colin má ostatně bohaté zkušenosti - na stejné pozici v minulosti působil u Jordanu, Midlandu, Spykeru či Force India (2005 - 2008).
I když tým v přípravách zaostává za Lotusem a Virginem, kteří v předsezónních testech ujeli stovky kilometrů (Lotus - 2855 km; Virgin - 1793,3 km), přesto je Kollles velmi optimistický co se jejich šancí týče.
"Jsem nadšený z naše jezdecké dvojice a úžasného úsilí a vášně, kterou pozoruji v celém týmu. Máme všechny předpoklady pro to, abychom se letos stali nejúspěšnějším z nováčků v paddocku F1. S vývojem či lidmi se všude vyskytují problémy, ale jsme již blízko průlomovému prvnímu závodu a s nadcházející sezónou nás čeká strmá křivka učení v naší společné práci," uvádí Kolles.
"Jsem velmi potěšen tím, že jsme mohli využít Murcii k oficiálnímu představení našeho vozu. Vše je na svém místě po neskutečném závodu s časem, kdy jsme museli vše stihnout do registrace našeho jména. Opravdu věřím, že máme výbornou platformu, na níž můžeme stavět a v roce 2010 podávat přesvědčivé výkony. Nyní musíme spolupracovat, společně se učit a rozvíjet se jako tým," dodává Němec, jenž je mimochodem také vyučený zubař.
V roce 2005 dokonce využil svých lékařských schopností před Velkou cenou Turecka, kdy provedl úspěšný zákrak svému pilotovi Tiagu Monteirovi, jehož tak bolely zuby, že mu hrozilo odstoupení ze závodů. O rok později podobným způsobem pomohl Christijanu Albersovi, jenž jezdil za Midland.
HRT na pozici technického koordinátora jmenovalo uznávaného inženýra Jacky Eeckelaerta, který působil jako ředitel inženýrů v továrně Hondy Brackley (nyní patří Mercedesu GP).
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.