Campos Meta F1 team by se měl postavit na start letošního ročníku MS F1. I když už pod jiným majitelem, píše Autosport.
Řízení týmu převzal od zakladatele, Adriana Campose, majoritní vlastník Jose Ramon Carabante. Tým se v posledních měsících potýkal s finančními problémy. Španělský businessman Carabanta se proto odhodlal a snaží se vzít celou situaci do svých rukou. Carabanta se teď pokusí dostat vůz Dallara-Cosworth na start sezony v Bahrainu.O místo druhého pilota týmu mezitím svádí souboj Karun Chandhok, který také usiluje o sedačku testovacího pilota ve Stefan GP, s šampiónem Formule Renault 3,5, Bertrandem Baguettem. Zatím potvrzeným pilotem je Bruno Senna.O tom, že Carabantes opravdu nelení svědčí i to, že už si údajně měl zajistit služby bývalého šéfa týmu Force India, Colina Kollese, a bývalého technického ředitele Red Bullu, Geoffa Willise. Zatím jsou šance na stihnutí závodu v Bahrainu realistické, ale může se i stát, že úvodní závod tým zmešká.
Vypadá velmi nepravděpodobně, že by tým mohl stihnout poslední předsezónní testy v Barceloně, které začínají 25. února. To znamená, že se vůz na trať před ostrým nasazením do víkendu Grand Prix dostane pouze v rámci tzv. shakedown testu. Není také jasné, jaké role by v týmu měli zastávat Kolles s Willisem. Campos by si ale nějakou roli v týmu měl podržet.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.