Campos Meta F1 team by se měl postavit na start letošního ročníku MS F1. I když už pod jiným majitelem, píše Autosport.
Řízení týmu převzal od zakladatele, Adriana Campose, majoritní vlastník Jose Ramon Carabante. Tým se v posledních měsících potýkal s finančními problémy. Španělský businessman Carabanta se proto odhodlal a snaží se vzít celou situaci do svých rukou. Carabanta se teď pokusí dostat vůz Dallara-Cosworth na start sezony v Bahrainu.O místo druhého pilota týmu mezitím svádí souboj Karun Chandhok, který také usiluje o sedačku testovacího pilota ve Stefan GP, s šampiónem Formule Renault 3,5, Bertrandem Baguettem. Zatím potvrzeným pilotem je Bruno Senna.O tom, že Carabantes opravdu nelení svědčí i to, že už si údajně měl zajistit služby bývalého šéfa týmu Force India, Colina Kollese, a bývalého technického ředitele Red Bullu, Geoffa Willise. Zatím jsou šance na stihnutí závodu v Bahrainu realistické, ale může se i stát, že úvodní závod tým zmešká.
Vypadá velmi nepravděpodobně, že by tým mohl stihnout poslední předsezónní testy v Barceloně, které začínají 25. února. To znamená, že se vůz na trať před ostrým nasazením do víkendu Grand Prix dostane pouze v rámci tzv. shakedown testu. Není také jasné, jaké role by v týmu měli zastávat Kolles s Willisem. Campos by si ale nějakou roli v týmu měl podržet.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.