Nad novým týmem Campos se vznáší spousta otazníků. Zatím potvrdili pouze jednoho jezdce - Bruna Sennu. Nepředstavili vůz pro letošní sezónu, ba co víc, jejich samotná účast v šampionátu je zpochybňována. Zdroj zevnitř týmu dnes prozradil německým novinářům, že do čtyřiadvaceti hodin se vše definitivně vyjasní.
Spekuluje se, že tým se opožďuje se splátkami výrobci šasi, společnosti Dallara. Horečnatě proto hledá dalšího investora. „Nového investora oznámíme do 24 hodin,“ prohlásil dnes již zmiňovaný zdroj z týmu.
Nesnáze nováčka na startovním roštu jsou úrodnou půdu pro nejrůznější domněnky. Hovořilo se o prodeji podílu Adriana Campose jeho společníkovi Josemu Ramonovi Carabantemu. Jako nový investor byl také často zmiňován Tony Texeira. Tomu se však zhroutila série A1 GP a nezdá se, že by byl vhodným kandidátem pro zaštítění týmu. Nejčerstvější dedukcí médií je možné spojení Camposu a USF1. Americký tým čelí podobným potížím jako Campos Meta a jejich sloučení v tomto světle vypadá ze všech nepodložených zpráv nejpravděpodobněji.
Důležité je nezapomínat, že ze zákrytu si brousí zuby na místo ve formuli jedna Stefan GP. Tato stáj patří srbskému příteli Bernieho Ecclestona Zoranu Stefanoviči. O svém startu do sezóny 2010 Stefanovič podle všeho nepochybuje, ačkoli do jejího začátku zbývá méně než měsíc. Velká cena Bahrajnu se pojede na okruhu Sakhir 14.března.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.