 
            Vedení závodního okruhu v britském Silverstone ve čtvrtek oznámilo, že letošní Velká cena Velké Británie F1 se uskuteční na nově upravené trati Arena.
Většina původní trati zůstane zachována, přidá se k ní ovšem nová, 760 metrů dlouhá část. Upravená trať byla původně navržena pro závody MotoGP, když ale Silverstone získal zpět Velkou cenu F1, změny se přizpůsobily právě nejrychlejším vozům.
Nový okruh, zvaný Arena Komplex, už schválilo vedení F1. "Nová část okruhu byla původně navržena tak, aby vyhovovala požadavkům na bezpečnost při MotoGP, ale Arena Complex vždycky myslel i na automobilové závody," řekl ředitel okruhu Richard Phillips. "Byli jsme velmi pečliví a úzce jsme spolupracovali s piloty i motocyklovými závodníky, abychom měli jistotu, že změny jsou k lepšímu a že Silverstone bude mít vždycky co nabídnout," dodal. Nový okruh opouští původní dráhu v zatáčce Abbey, vede do nové Arény, ale pak se zase vrací zpět. Změny prý zvýší šance na předjíždění.
"Před námi je velmi hektický a vzrušující rok, Silverstone uvidí F1, MotoGP i mistrovství světa superbiků. Nemůžu se dočkat, až tu vozy a motocykly budou jezdit po novém okruhu," řekl Phillips. Práce na Areně pokračují zdárně, první závod se tam má konat už o prvním květnovém víkendu. Za další rok má Silverstone má v plánu vybudovat také nové boxy.
Okruh v Silverstone, jehož majitelem je Britský klub závodních jezdců (BRDC), měl původně o závody F1 přijít, vedení F1 uzavřelo smlouvu s konkurenčním okruhem v Doningtonu, tomu se ale nepodařilo získat peníze na úpravy.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.