Nico Rosberg říká, že nemá s angažováním Michaela Schumachera jako týmového kolegy pro rok 2010 žádný problém.
Rosberg s týmem kontrakt podepsal minulý rok. V tu dobu očekával, že jeho partnerem bude Jensen Button. Nicméně Button odešel do McLarenu. Pak začalo být zřejmé, že Michael Schumacher vyjednává o svém možném návratu s Rossem Brawnem. Smlouva byla potvrzena ještě před Vánoci 2009. Brawn tak bude mít v následující sezoně kompletně německou sestavu. Rosberg přiznává, že to pro něj nebylo jednoduché, ale zároveň dodává, že je připraven se Schumacherovi postavit tváří v tvář už v úvodním podniku sezony (Bahrain).„V motorsportu musíte mít nějaký bod, se kterým se můžete porovnávat, a já mám velmi dobrý bod hned vedle mě. Byl jsem ujištěn, že budeme dostávat stejný materiál. Veškerá pozornost bude směřována na něj a já se budu moci soustředit,“ řekl Rosberg pro L'Equipe. Rosberg se také musel vypořádat s tím, že číslo 3 bude mít na voze Michael, i když, jak říká, s tím nemá žádný problém. Údajným důvodem je schumacherova preference lichého čísla. Pro Rosberga to není žádný problém, podle něj se ukáže až na trati. „Jestli vyhraji v Bahrajně, což je mým cílem, lidé se nebudou starat o startovní číslo, které je na mém voze, ale o jezdce, který je vevnitř,“ zakončil Rosberg.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.