Nico Rosberg říká, že nemá s angažováním Michaela Schumachera jako týmového kolegy pro rok 2010 žádný problém.
Rosberg s týmem kontrakt podepsal minulý rok. V tu dobu očekával, že jeho partnerem bude Jensen Button. Nicméně Button odešel do McLarenu. Pak začalo být zřejmé, že Michael Schumacher vyjednává o svém možném návratu s Rossem Brawnem. Smlouva byla potvrzena ještě před Vánoci 2009. Brawn tak bude mít v následující sezoně kompletně německou sestavu. Rosberg přiznává, že to pro něj nebylo jednoduché, ale zároveň dodává, že je připraven se Schumacherovi postavit tváří v tvář už v úvodním podniku sezony (Bahrain).„V motorsportu musíte mít nějaký bod, se kterým se můžete porovnávat, a já mám velmi dobrý bod hned vedle mě. Byl jsem ujištěn, že budeme dostávat stejný materiál. Veškerá pozornost bude směřována na něj a já se budu moci soustředit,“ řekl Rosberg pro L'Equipe. Rosberg se také musel vypořádat s tím, že číslo 3 bude mít na voze Michael, i když, jak říká, s tím nemá žádný problém. Údajným důvodem je schumacherova preference lichého čísla. Pro Rosberga to není žádný problém, podle něj se ukáže až na trati. „Jestli vyhraji v Bahrajně, což je mým cílem, lidé se nebudou starat o startovní číslo, které je na mém voze, ale o jezdce, který je vevnitř,“ zakončil Rosberg.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.