Zpráva o tom, že si Sauber vybral jako druhého závodního pilota k mladému Kobajašimu právě Pedra de la Rosu, jistě příliš radosti Nickovi Heidfeldovi neudělala.
Poslední naději pro něj představují týmy, které patřili loni k těm nejpomalejším, případně některá z nově vstupujících stájí, jež ale dosud nikdy nezávodila.
Nick býval ke konci roku 2009 tipován na druhé místo u Mercedesu, kde se však usadil Michael Schumacher. Dle některých zpráv by tam mohl plnit ještě roli testovacího pilota. S tím, jak je ve Formuli 1 přísně omezeno testování, by si během roku moc nezajezdil - pokud by se nezranil některý ze závodních pilotů.
Nejlepší místo, které mu teoretický zbývá, je to u Renaultu, kde by se opět setkal se svým loňským týmovým kolegou Robertem Kubicou.
Dalším ze zavedených týmů, jenž nepotvrdil druhého závodního pilota, je Toro Rosso. Zde se nicméně očekává, že opět podepíšou s Jaime Alguersuarim, jenž v italském týmu doplní Sebastiana Buemiho.
Poslední možnosti pro německého pilota skýtají nové týmy - USF1, kde jsou ještě obě místa volná, a Campos, který oznámil pouze jednoho jezdce.
Nick Heidfeld, který dokázal (minimálně) držet krok s mírně přeceňovaným Kubicou a má bohaté zkušenosti, by pro některý z těchto týmů nemusel být vůbec špatnou volbou.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.