Bývalý šéf stáje Renault Flavio Briatore, původně potrestaný doživotním zákazem činnosti v F1 a posléze francouzským soudem trestu zbavený, potvrdil, že s návratem do F1 nespěchá.
"F1 bude bez Briatoreho ještě dlouho," řekl bývalý šéf týmu italské televizi. "Díky demokratickému verdiktu bylo obnoveno právo. Doufám, že tohle je první krok dopředu po letech diktatury Maxe Mosleyho. Mosley rád trestá lidi. Dělal to ve svém soukromém i veřejném životě," řekl Briatore o bývalém prezidentovi FIA. "Já jsem se dlouho snažil o nějaký přínos do F1. Ale když jsme založili Asociaci týmů F1 (FOTA), někdo ztratil hlavu," dodal.
Mezinárodní automobilová federace (FIA), jejíž Světová rada motorismu devětapadesátiletého Itala v září přísně potrestala, se proti lednovému rozhodnutí francouzského soudu o zrušení trestu odvolala. Současně však potvrdila, že piloti, jako například Australan Mark Webber, jejichž manažerem Briatore je, obdrží superlicenci, která jim dovoluje startovat v mistrovství světa. FIA původně prohlásila, že žádný pilot, který zůstane pod Briatoreho manažerským vedením, superlicenci nedostane.
Briatore byl v září potrestán za svůj podíl na skandálu stáje Renault, která ovlivnila výsledky Velké ceny Singapuru 2008, když nechala úmyslně havarovat svého pilota Nelsona Piqueta mladšího s cílem vyvolat výjezd zaváděcího vozu a umožnit tak vítězství druhého jezdce Fernanda Alonsa. Záležitost oznámil sám Piquet poté, co ho Briatore propustil. FIA celou záležitost vyšetřila a v září 2009 potrestala Renault vyloučením z mistrovství světa s podmínkou na dva roky. Piquet potrestán nebyl výměnou za to, že bude vypovídat pravdu. Briatore dostal doživotní zákaz činnosti v F1, technický ředitel Pat Symonds na pět let. Začátkem ledna 2010 Briatoreho trest zrušil francouzský soud, FIA se odvolala.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.