Bývalý šéf stáje Renault Flavio Briatore, původně potrestaný doživotním zákazem činnosti v F1 a posléze francouzským soudem trestu zbavený, potvrdil, že s návratem do F1 nespěchá.
"F1 bude bez Briatoreho ještě dlouho," řekl bývalý šéf týmu italské televizi. "Díky demokratickému verdiktu bylo obnoveno právo. Doufám, že tohle je první krok dopředu po letech diktatury Maxe Mosleyho. Mosley rád trestá lidi. Dělal to ve svém soukromém i veřejném životě," řekl Briatore o bývalém prezidentovi FIA. "Já jsem se dlouho snažil o nějaký přínos do F1. Ale když jsme založili Asociaci týmů F1 (FOTA), někdo ztratil hlavu," dodal.
Mezinárodní automobilová federace (FIA), jejíž Světová rada motorismu devětapadesátiletého Itala v září přísně potrestala, se proti lednovému rozhodnutí francouzského soudu o zrušení trestu odvolala. Současně však potvrdila, že piloti, jako například Australan Mark Webber, jejichž manažerem Briatore je, obdrží superlicenci, která jim dovoluje startovat v mistrovství světa. FIA původně prohlásila, že žádný pilot, který zůstane pod Briatoreho manažerským vedením, superlicenci nedostane.
Briatore byl v září potrestán za svůj podíl na skandálu stáje Renault, která ovlivnila výsledky Velké ceny Singapuru 2008, když nechala úmyslně havarovat svého pilota Nelsona Piqueta mladšího s cílem vyvolat výjezd zaváděcího vozu a umožnit tak vítězství druhého jezdce Fernanda Alonsa. Záležitost oznámil sám Piquet poté, co ho Briatore propustil. FIA celou záležitost vyšetřila a v září 2009 potrestala Renault vyloučením z mistrovství světa s podmínkou na dva roky. Piquet potrestán nebyl výměnou za to, že bude vypovídat pravdu. Briatore dostal doživotní zákaz činnosti v F1, technický ředitel Pat Symonds na pět let. Začátkem ledna 2010 Briatoreho trest zrušil francouzský soud, FIA se odvolala.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.