Cosworth oznámil, že první dodávka motorů je nachytána na převoz k jednotlivým týmům, které je využijí hned od 1. února na testu ve Španělsku. Cosworth bude letos největším dodavatelem pohonných jednotek, když jeho motory bude mít na startu 10 vozů!
Britské motory budou používat čtyři nové týmy: Campos Meta, Lotus F1, USF1 a Virgin Racing, dále pak Williams, který se ke Cosworthu vrací od Toyoty. První dodávka byla vyrobena již před Vánoci, ale to bylo ještě moc brzy na transport k týmům. Teď už je řada motorů s označením CA2010 připravena na transport z Northamptonu. „První série motorů s označením CA2010 je už zabalená a připravená na transport k naším zákazníkům, kteří poté provedou ještě před začátkem zimních testů instalaci motorů do svých vozů. Už se těšíme, až je během příštího měsíce uvidíme na trati. Do startu sezony nám ale ještě zbývá hodně práce,“ připomíná Mark Gallagher, manager Cosworthu.„Po velmi našlapaných letních a podzimních měsících, kdy jsem dávali náš program dohromady, je teď skvělé vidět, jak je první várka motorů nachystána na transport. Motory už jsou připraveny jít do akce. Chtěl bych poděkovat všem, kteří se podíleli na výrobě ať už zde v Cosworthu nebo i našim dodavatelům,“ zakončil Gallagher.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.