Nově příchozí tým Campos ještě nemá pohromadě nutný budget pro vstup do F1. Vede však již rozhovory s možnými kupci.
Campos by mohl být ještě před startem sezony v půlce března v Bahrainu částečně nebo úplně prodán. Podle informací serveru motorspor-total.com momentálně hledá nějaké investory. Campos patří mezi čtyři týmy, které by měly do F1 vstoupit od sezony 2010. Zatím je jediným potvrzeným pilotem týmu Bruno Senna. Tým by měl na začátku února začít s testy. Ale peníze?„Není žádným tajemstvím, že ještě nemáme celý budget a času je stále méně. Kdybychom našli nějakého investora, nabídli bychom mu koupi části týmu. Mohli bychom prodat také celý tým. Musela by k tomu ale být dobrá situace,“ říká zdroj blízký týmu.Podle tohoto zdroje také tým již vede jednání s více zájemci. Jedním z nich by mohl být jihoafrický obchodník a šéf A1 GP, Tony Teixeira. Ten se již delší dobu zajímá o vstup do F1. V minulosti již projevil zájem o koupi týmů Spyker nebo Toro Rosso. Tehdy však jednání selhala na nabídce zákaznických vozů. Na začátku roku 2009 se také spekulovalo o tom, že by koupil tým F1 od Hondy. Také u Camposu samozřejmě ví, že se čas krátí, a tak doufají, že se jim podaří najít investora do 14. ledna.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.