Pro Kimiho Räikkönena představuje WRC velkou výzvu. Sám si ale nedovoluje odhadnout, jaké časy dokáže zajíždět. Případný titul by ale řadil výš než ten, co vyhrál v F1.
Pro tohoto Fina existuje jen jedna motoristická koruna, které by si opravu hodně cenil, dokonce i více než toho z F1. Tou korunou je koruna mistra světa v rally. Kdo je jednou mistrem světa, stává se nesmrtelným. I pro Kimiho je rallysport jedinečný, i proto se rozhodl po devíti letech strávených v F1 odejít a zamířil do WRC.„Je to rozhodně největší výzva v mém sportovním životě. Musím se toho ještě hodně moc naučit. Rád jsem tuto výzvu přijal, chci vědět, jak dobrý opravdu jsem. Musím poznat auto, rally, spoluprací se spolujezdcem, zkrátka vše. Už se na to moc těším,“ říká Kimi.Sponzorovat bude Kimiho Red Bull a se svou C4 WRC se představí na konci ledna na Arctic rally. Tento start poslouží jako test před první rally MS, kterou je sněhová Švédská rally: „První rally budou určitě těžké. Do té doby, něž opravdu nezjistím, jak na tom ve srovnání s ostatními jezdci jsem, si nebudu dávat žádné cíle. Ještě jsem se ani nezačal učit. Silná čtyřika (Loeb, Sordo, Hirvonen, Latvala) je určitě v nedohlednu. Od Sebastiena Loeba by se také nečekalo, že by dokázal ve voze F1 konkurovat Sebastienu Vettelovi. Mým měřítkem bude Sebastien Ogier.“Návrat zpět do F1 zatím Kimi neplánuje, v současné době má jediný cíl: titul šampióna WRC. Tento titul by dokonce i převýšil jeho titul z F1. Na otázku, co by titul ve WRC pro Räikkönena znamenal, odpověděl „Iceman“ jasně: „Víc než ten z F1. Stojím na začátku velmi dlouhé cesty. Zatím se ještě nikomu nepodařilo zvítězit v F1 i v MS rally. To mě velmi láká.“
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.