Pro Kimiho Räikkönena představuje WRC velkou výzvu. Sám si ale nedovoluje odhadnout, jaké časy dokáže zajíždět. Případný titul by ale řadil výš než ten, co vyhrál v F1.
Pro tohoto Fina existuje jen jedna motoristická koruna, které by si opravu hodně cenil, dokonce i více než toho z F1. Tou korunou je koruna mistra světa v rally. Kdo je jednou mistrem světa, stává se nesmrtelným. I pro Kimiho je rallysport jedinečný, i proto se rozhodl po devíti letech strávených v F1 odejít a zamířil do WRC.„Je to rozhodně největší výzva v mém sportovním životě. Musím se toho ještě hodně moc naučit. Rád jsem tuto výzvu přijal, chci vědět, jak dobrý opravdu jsem. Musím poznat auto, rally, spoluprací se spolujezdcem, zkrátka vše. Už se na to moc těším,“ říká Kimi.Sponzorovat bude Kimiho Red Bull a se svou C4 WRC se představí na konci ledna na Arctic rally. Tento start poslouží jako test před první rally MS, kterou je sněhová Švédská rally: „První rally budou určitě těžké. Do té doby, něž opravdu nezjistím, jak na tom ve srovnání s ostatními jezdci jsem, si nebudu dávat žádné cíle. Ještě jsem se ani nezačal učit. Silná čtyřika (Loeb, Sordo, Hirvonen, Latvala) je určitě v nedohlednu. Od Sebastiena Loeba by se také nečekalo, že by dokázal ve voze F1 konkurovat Sebastienu Vettelovi. Mým měřítkem bude Sebastien Ogier.“Návrat zpět do F1 zatím Kimi neplánuje, v současné době má jediný cíl: titul šampióna WRC. Tento titul by dokonce i převýšil jeho titul z F1. Na otázku, co by titul ve WRC pro Räikkönena znamenal, odpověděl „Iceman“ jasně: „Víc než ten z F1. Stojím na začátku velmi dlouhé cesty. Zatím se ještě nikomu nepodařilo zvítězit v F1 i v MS rally. To mě velmi láká.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.