Bernie Ecclestone včera prohlásil, že se pravděpodobně dva z nováčků na startu GB Bahrajnu neobjeví. Myšleny tím byly týmy USF1 a Campos Meta, kterým se tento výrok samozřejmě nelíbil a snaží se ho vyvrátit.
„Myslím si, že se na startu objeví ti, u kterých jsme to očekávali a ostatní to nezvládnou,“ řekl Ecclestone. Dále uvedl, že očekává na startu 24 vozů, což by znamenalo, že počítá s nějakým náhradníkem.Tím by se mohl stát srbský tým Stefan GP, který má v plánu využívat technologie týmu Toyota, která se místa na startovní listině vzdala. Šém týmu Zoran Stefanovič již navštívil továrnu Toyoty a nepřestává si dělat naděje na vstup do formule 1. Jeho tým má ambiciózní plán A – vstup do formule 1 s využitím technologii Toyoty již v roce 2010 a plán B – o rok svůj vstup odložit.Nováčkům, které Ecclestone odepsal se to ani trochu nezdá. „Jsem velice překvapený, že Bernie něco takového řekl. Na startu budeme, jsme na tom docela dobře. Všechno jde podle plánu a těšíme se na příští rok. Dokončili jsme šasi a teď jsme v rukách Cosworthu,“ řekl sportovní ředitel USF1 Peter Windsor.Ani druhý nováček Campos Meta nevidí svou pozici nikterak špatně. „Podle mě nemá Bernie ty nejlepší informace. Pracujeme skutečně velmi tvrdě. Momentálně máme blízko k získání hlavního sponzora a druhého pilota. Přijdeme o všechno, když nebudeme na startu,“ prohlásil majitel týmu Adrian Campos.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.