Bernie Ecclestone včera prohlásil, že se pravděpodobně dva z nováčků na startu GB Bahrajnu neobjeví. Myšleny tím byly týmy USF1 a Campos Meta, kterým se tento výrok samozřejmě nelíbil a snaží se ho vyvrátit.
„Myslím si, že se na startu objeví ti, u kterých jsme to očekávali a ostatní to nezvládnou,“ řekl Ecclestone. Dále uvedl, že očekává na startu 24 vozů, což by znamenalo, že počítá s nějakým náhradníkem.Tím by se mohl stát srbský tým Stefan GP, který má v plánu využívat technologie týmu Toyota, která se místa na startovní listině vzdala. Šém týmu Zoran Stefanovič již navštívil továrnu Toyoty a nepřestává si dělat naděje na vstup do formule 1. Jeho tým má ambiciózní plán A – vstup do formule 1 s využitím technologii Toyoty již v roce 2010 a plán B – o rok svůj vstup odložit.Nováčkům, které Ecclestone odepsal se to ani trochu nezdá. „Jsem velice překvapený, že Bernie něco takového řekl. Na startu budeme, jsme na tom docela dobře. Všechno jde podle plánu a těšíme se na příští rok. Dokončili jsme šasi a teď jsme v rukách Cosworthu,“ řekl sportovní ředitel USF1 Peter Windsor.Ani druhý nováček Campos Meta nevidí svou pozici nikterak špatně. „Podle mě nemá Bernie ty nejlepší informace. Pracujeme skutečně velmi tvrdě. Momentálně máme blízko k získání hlavního sponzora a druhého pilota. Přijdeme o všechno, když nebudeme na startu,“ prohlásil majitel týmu Adrian Campos.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.