Od Niki Laudy přes Michaela Jordana až k Michaelu Schumacherovi: Pět největších návratů sportovního sportu.
Niki Lauda:Rakušan přežil v roce 1976 velmi vážnou nehodu na Nürburgringu, při které málem uhořel. Poté se vrátil znovu k závodění (závodil za Brabham), ale v Montrealu 1979 během závodního víkendu oznámil šéfovi Berniemu Ecclestonevi, že končí. Ještě v tom samém roce založil svoji leteckou společnost. Aby pro svoje aerolinky získal peníze, objevil se v roce 1982 v McLarenu a v roce 1984 zde získal jeho třetí světový titul.Björn Borg:Švéd ve věku 26 let ukončil svoji tenisovou kariéru ziskem Grand Slamu a vrhl se do světa obchodu. V roce 1991 udělal Borg comeback, na profesionální úrovni však již neměl šanci a už se mu nikdy nepodařilo zvítězit v žádném zápase. V roce 1993 ve věku 37 let pověsil svoji raketu definitivně na hřebík.Michael Jordan:Když byl na vrcholu, tak ukončil tento Američan v roce 1993 překvapivě svoji basketbalovou kariéru. Na přání jeho otce se zkusil v roce 1995 vrátit do NBA s týmem Chicago Bulls. V jeho první celé sezoně po comebacku dovedl Bulls k titulu NBA.Lance Armstrong:Americký závodník na kole vyhrál boj s rakovinou a již posedmé v řadě závod Tour de France. V roce 2005 ohlásil svůj ústup. O čtyři roky později se však do profesionální cyklistiky vrátil, aby při Tour ukázal svoji jedinečnost. Na vítězství to úplně nestačilo, ale 37letý Američan byl celkově třetí a oznámil, že v roce 2010 zkusí znova zaútočit na žlutý trikot.Michael Schumacher:Pilot Ferrari ukončil svoji veleúspěšnou kariéru v roce 2006, bohužel se mu však nepodařilo získat titul. Schumacher ale z motorsportu vlastně nikdy neodešel, protože zůstal u Ferrari v roli poradce a také se projevil jako vášnivý nadšenec motorek, když si vyzkoušel pár závodů. V srpnu 2009 se mu naskytla možnost návratu do F1 poté, co byl jeho velký kamarád Felipe Masse zraněn pružinou, která odlétla z vozu Brawn krajana Barichella. Ze zdravotních důvodů (zranění krku po pádu z motorky) ale z tohoto startu sešlo. O čtyři měsíce později už ale 41letý Němec podepsal smlouvu s Mercedesem.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.