Kimi Räikkönen prohlásil, že si není jistý tím, zda se do Formule 1 ještě někdy vrátí. Přestup do WRC by nemusel být dočasným působištěm jeho zbývající závodní kariéry.
Fin podepsal pro příští rok smlouvu s juniorským týmem Citroenu, jehož provoz jistí Red Bull. S ním by měl odjet téměř všechny závody. I když si mnozí představovali, že si dá od F1 pouze na rok pokoj, Räikkönen sám tvrdí, že ve WRC by už mohl zůstat.
"S F1 nemám žádnou smlouvu či nějakou dohodu, takže nemám zdání, co se přihodí. Mám dvě možnosti - zůstat v rally nebo se vrátit do F1. Uvidím, jak to půjde, pak se rozhodnu. Nemám s tím proč spěchat. Pokud to půjde dobře, pak bych mohl zůstat. Může dojít na další spoustu scénářů. Nyní to je zkrátka na rok, s Red Bullem i Citroenem," říká mistr světa F1 z roku 2007.
Zároveň přiznal, že podezřívá Ferrari, že za rozhodnutím o vypovězení smlouvy jsou jiné věci než jen jeho výkonnost v týmu: "Musíte se zeptat jich, já nevím! Musíte se zeptat lidí, kteří učinili takové rozhodnutí. A nakonec mě ani nezajímá proč nebo kdy. Jsem si docela jistý, že odpovědi znám - a nemá to nic společné se závoděním nebo s tím, co jsem tam dělal."
Přiznal také, že byl blízko podpisu s McLarenem a že také vedl rozhovory s Brawnem, ale nepodařilo se mu zajistit podmínky, které si přál: "Mohl jsem podepsat s McLarenem, kdybych chtěl, ale nakonec to nebylo přesně to, co jsem chtěl. Nebylo to ani tak o penězích; byly to všechny ty věci kolem. Není to tak, že bych za ně nemohl jezdit, ale - jak už jsem se zmínil - nemám důvod podepsat smlouvu, pokud s ní nejsem spokojený."
Peníze tak neměli být hlavní příčinou toho, že si nakonec neplácl s žádným z F1 týmů - byť by dle podmínek Ferrari dostal méně peněz, kdyby si v F1 sehnal angažmá: "Ano, to že bych dostal méně, kdybych závodil za někoho jiného, je samozřejmě pravda. Ale není žádný důvod, proč bych měl dostat méně, když nastoupím za jiný tým. Byla to velmi komplikovaná situace, ale ono nakonec stejně ten problém nespočíval v penězích, i když si to všichni mysleli. Prostě to nebylo to, co jsem chtěl."
Na adresu Brawnu dodal: "Možná jsem mohl jezdit i za ně. Nechtěl jsem ale dlouho čekat. Nakonec bychom se s něma dohodli, ale kdy když to neklaplo u McLarenu, začal jsem už jednat s Red Bullem, takže jsem pak do toho chtěl jít a zkusit rally. Možná se za rok vrátím zpěto do F1. Možná také ne."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.