Kimi Räikkönen prohlásil, že si není jistý tím, zda se do Formule 1 ještě někdy vrátí. Přestup do WRC by nemusel být dočasným působištěm jeho zbývající závodní kariéry.
Fin podepsal pro příští rok smlouvu s juniorským týmem Citroenu, jehož provoz jistí Red Bull. S ním by měl odjet téměř všechny závody. I když si mnozí představovali, že si dá od F1 pouze na rok pokoj, Räikkönen sám tvrdí, že ve WRC by už mohl zůstat.
"S F1 nemám žádnou smlouvu či nějakou dohodu, takže nemám zdání, co se přihodí. Mám dvě možnosti - zůstat v rally nebo se vrátit do F1. Uvidím, jak to půjde, pak se rozhodnu. Nemám s tím proč spěchat. Pokud to půjde dobře, pak bych mohl zůstat. Může dojít na další spoustu scénářů. Nyní to je zkrátka na rok, s Red Bullem i Citroenem," říká mistr světa F1 z roku 2007.
Zároveň přiznal, že podezřívá Ferrari, že za rozhodnutím o vypovězení smlouvy jsou jiné věci než jen jeho výkonnost v týmu: "Musíte se zeptat jich, já nevím! Musíte se zeptat lidí, kteří učinili takové rozhodnutí. A nakonec mě ani nezajímá proč nebo kdy. Jsem si docela jistý, že odpovědi znám - a nemá to nic společné se závoděním nebo s tím, co jsem tam dělal."
Přiznal také, že byl blízko podpisu s McLarenem a že také vedl rozhovory s Brawnem, ale nepodařilo se mu zajistit podmínky, které si přál: "Mohl jsem podepsat s McLarenem, kdybych chtěl, ale nakonec to nebylo přesně to, co jsem chtěl. Nebylo to ani tak o penězích; byly to všechny ty věci kolem. Není to tak, že bych za ně nemohl jezdit, ale - jak už jsem se zmínil - nemám důvod podepsat smlouvu, pokud s ní nejsem spokojený."
Peníze tak neměli být hlavní příčinou toho, že si nakonec neplácl s žádným z F1 týmů - byť by dle podmínek Ferrari dostal méně peněz, kdyby si v F1 sehnal angažmá: "Ano, to že bych dostal méně, kdybych závodil za někoho jiného, je samozřejmě pravda. Ale není žádný důvod, proč bych měl dostat méně, když nastoupím za jiný tým. Byla to velmi komplikovaná situace, ale ono nakonec stejně ten problém nespočíval v penězích, i když si to všichni mysleli. Prostě to nebylo to, co jsem chtěl."
Na adresu Brawnu dodal: "Možná jsem mohl jezdit i za ně. Nechtěl jsem ale dlouho čekat. Nakonec bychom se s něma dohodli, ale kdy když to neklaplo u McLarenu, začal jsem už jednat s Red Bullem, takže jsem pak do toho chtěl jít a zkusit rally. Možná se za rok vrátím zpěto do F1. Možná také ne."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.