 
            Bernie Ecclestone nakoniec sklonil hlavu a pristúpil na podmienky majiteľov okruhu Silverstone. Pretekať na legendárnej trati sa bude nasledujúcich 17 rokov.
V podstate sa jedná o podobnú dohodu aká bola predložená Doningtonu. Ten si však svoje povinnosti nesplnil a to aj napriek opätovným odkladom konečných termínov.
Okruh Silverstone v minulosti hosťoval 43 grand prix, poriadal dokonca úvodné preteky seriálu Majstrovstiev sveta v roku 1950. Odvtedy trať prešla niekoľkými modifikáciámi a obmenami, celkovo došlo k jej spomaleniu. Bernie Ecclestone však ešte stále požaduje, aby sa isté financie investovali do rekonštrukcie okruhových zariadení, predovšetkým komplexu boxov a paddocku.
Pôvodné nezhody medzi bossom F1 a majiteľmi Silverstone sa točili okolo peňazí. 79-ročný bilionár požadoval príliš veľa, no napokon predsa len musel z horibilných súm aspoň mierne upustiť. Každopádne v nasledujúcich 17-tich rokoch Silverstone bude musieť zaplatiť 310 miliónov libier.
Obe zmluvné strany sú podľa ich vlastných slov z uzavretia novej dohody nadšené.
"Tento dlhoročný kontrakt nám umožní pokračovať v doterajších plánoch premeny komplexu na zariadenie svetovej úrovne," uviedol Damon Hill, vedúci predstaviteľ BRDC (Britského jazdeckého klubu). "Titul "domov britského motoršportu", ktorým sa Silverstone hrdí, je maximálne oprávnený. Je to miesto pre všetkých fanúšikov motoristického športu. Sme veľmi poctený tým, že sa v budúcnosti staneme nielen hostiteľmi pretekov MotoGP, ale opäť aj Formule 1."
Pár viet prehodil aj Bernie Ecclestone, ktorému presun do Doningtonu nevyšiel a nakoniec sa musel uspokojiť aj so Silverstonom. Svoju osobnú "prehru" však nedal na sebe poznať.
"Som potešený tým, že sme dosiahli dohodu s majiteľmi Silverstone. Je to záruka, že britská grand prix bude súčasťou pretekového kalendára veľkých cien aj v niekoľkých nasledujúcich rokoch. Zachovanie pretekania "na ostrovoch", to je to, čo som si osobne vždy želal," uviedol obchodník Bernie, ktorý ešte nedávno tvrdil, že "efjednotka" Veľkú cenu Veľkej Británie nepotrebuje.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.