Návrat Veľkej ceny Francúzska do najprestížnejšieho motoristického seriálu sa v blízkej budúcnosti zrejme neuskutoční. Plány na organizovanie podujatia v inej než doterajšej lokalite opätovne zlyhali.
Po zrušení pretekov v Magny Cours sa dosť výrazne hovorilo o ambicióznom projekte Disneyland Paríž. Ten sa však najmä z ekonomických dôvodov nepodarilo zrealizovať. Obyvatelia krajiny galského kohúta tak ostali v smútku, pretože návrat veľkých cien Formule 1 by jednoznačne privítali. Na kompetentné osoby neustále tlačil aj bývalý štvornásobný majster sveta Alain Prost, ktorý sa už zhováral o celej záležitosti aj s francúzskym prezidentom. Zdalo sa, že veci sa napokon pohli k lepšiemu, pretože začiatkom roka bola zverejnená príprava nového projektu vo Flins-Les-Mureaux. Napokon ale zrejme ani z toho nič nebude. Tentokrát zohrala svoje politika.
"Neboli sme podporovaní tak, ako sme si to predstavovali," uviedol Alain Schmidt, prezident generálnej rady francúzskeho departmentu Yvelines, ktorý bol do svojej funkcie zvolený v júli. "Záležitosť som prekonzultoval s podieľnikmi a po vzájomnej dohode s členmi rady som sa rozhodol projekt konštrukcie nového okruhu Formule 1 odvolať," doplnil Schmidt.
Hlasy z Francúzska hovoria, že momentálnymi šancami sú buď návrat do Magny Cours alebo realizácia projektu s názvom "Le Pole Val de France" v regióne Sarcelles.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.