Převzetí Sauberu společností Qadbak padlo, a tak je zpět ve hře zakladatel Sauberu, Peter Sauber. Opětovné převzetí týmu od BMW, které stáj získalo na konci roku 2005, bude ale platit jen tehdy, pokud Švýcar dostane místo 13. týmu na startu. Sauber čeká oficiální oznámení v nadcházejícím týdnu.
„Očekáváme oznámení v nadcházejícím týdnu,“ prohlásil Sauber pro švýcarské noviny. Také dodal, že by okamžitě došlo k podpisu nové Concordské smlouvy. Vývoj nového vozu podle něj běží dobře, zároveň také Švýcar potvrdil, že by případně technicky spolupracoval s Ferrari. To znamená, že by italská stáj dodávala týmu z Hinwillu motory i převodovky. Poslední vůz Sauber vyjel v roce 2005 a nesl označení C24. Piloty byli Felipe Massa a Jacques Villeneuve. Nový vůz by nesl označení C29. Podle švýcarských zdrojů by měla FIA v pondělí oznámit přijetí Teamu Sauber F1 na startovní rošť roku 2010. Startovní čísla by ovšem stáj obdržela jako nový tým, tedy 26 a 27.Staronovým sponzorem týmu by mohla být malajská společnost Petronas. Mezi uchazeče o místo se řadí Jarno Trulli, Nick Heidfeld, Heikki Kovalainen, Kamui Kobayashi,Christian Klien nebo Pedro de la Rosa. Určitě nezajímavý není jezdec GP2, Vitaly Petrov, který by mohl zajistit 10 až 15 milionů dolarů.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.