 
            Šéf F1 Bernie Ecclestone stanovil vedení okruhu v britském Silverstone prosinec jako konečný termín, pokud do té doby neuzavřou smlouvu, Velká cena Velké Británie F1 zmizí z kalendáře mistrovství světa 2010.
"Jinak stáhneme Velkou cenu Velké Británie z kalendáře," pohrozil Ecclestone. "Nemáme jinou volbu, pokud do té doby nebudeme mít uzavřený kontrakt," vysvětlil Brit s tím, že pokud k dohodě nedojde, závod bude na jeden rok stažen z kalendáře bez náhrady. Příští zasedání Světové rady motorismu Mezinárodní automobilové federace (FIA), které schválí definitivní rozpis mistrovství světa, se koná 11. prosince.
"Vedení Silverstonu je blízko k dohodě, oni to vědí," řekl Ecclestone. "Problém není to ani tak v termínech nebo podmínkách, jako spíš zda investoři budou ochotní to s jistým rizikem financovat," dodal Ecclestone.
Velká cena Velké Británie 2010 se měla původně konat v Donington Parku, ale vedení okruhu se nepodařilo sehnat dost finančních prostředků. Okruh v Silverstone, který vlastní Britský klub závodních pilotů (BRDC), hostil už první Velkou cenu mistrovství světa F1 v roce 1950. Jeho absence v kalendáři by byla ztrátou pro celou Velkou Británii.
"Samozřejmě, že všichni chceme mít v kalendáři Velkou cenu Velké Británie. Strávil jsem strašnou spoustu času tím, že se snažím, aby se uskutečnila. Ale Silverstone nemůže chtít výjimky," prohlásil Ecclestsone.
Prezident BRDC, bývalý mistr světa F1 Damon Hill, řekl, že klub se hodně rozmýšlí, zda podepsat smlovu, která pro něj představuje riziko. "Berniho nezajímá, jestli přijdete o košili. Viděli jsme, co se stalo Doningtonu. Balancujeme na hraně, zda podepsat, nebo ne," vysvětlil Hill.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.