Kimi Räikkönen je ochoten přemýšlet o místě závodního pilota v týmu Mercedes GP (letošní Brawn), pokud ho přesvědčí o tom, že bude mít na vítězství v závodech a celkově v šampionátu.
Finský pilot po neúspěšných jednáních s McLarenem oznámil, že si dá od F1 jednoroční přestávku (neříkal Häkkinen před sezónou 2002 něco podobného?). I když doposud tvrdil, že bude jezdit buď za McLaren nebo půjde pryč, nyní se po Buttonově překvapivém odchodu mění situace.
Jeho manažer Steve Robertson potvrzuje: "Holt, to je Formule 1. Pokud nám mohou nabídnout či přesvědčit Kimiho, že mu mohou poskytnout příležitost, s níž by byl spokojený a bude cítit, že by mohl vyhrávat závody a šampionát, pak bychom neřekli ne. Není moc týmů, které by se obrátili na Kimiho, protože když řekne, že chce vítězný vůz, myslí to upřímně. Nemá zájem o peníze."
Připadá vám zvláštní, že by Kimiho peníze vůbec nezajímaly? Robertson svůj výrok vysvětluje: "Samozřejmě, peníze jsou také důležité, ale on je nepotřebuje. Chce auto, v němž by ukázal svůj talent. Letos byl velmi frustrovaný tím, že nemohl vyhrát více závodů a bojovat o titul mistra světa. Když jste v F1 už devět let a získáte titul, pak potřebujete další výzvy - a pro Kimiho představuje výzvu zisk titulu a vítězství v závodech.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.