Nový tým Manor oznámil svého prvního jezdce. Je jím Timo Glock, Němec, který po odchodu Toyoty z formule jedna hledal angažmá a spekulovalo se o jeho příchodu do Renaultu. Glock se však rozhodl pro nováčka z Británie.
„Měl jsem na rok 2010 několik možností, některé u zavedenějších týmů. Každý závodník má ten samý cíl – stát se jednoho dne mistrem světa – ale způsob, jak toho chci dosáhnout je být součástí procesu budování týmu a mít hlavní podíl na vývoji auta. Proto je pro mě příležitost v Manoru tak vzrušující,“ řekl Glock. „Strávil jsem spoustu času s (technickým ředitelem) Nickem Wirthem, (šéfem týmu) Johnem Boothem a dalšími členy týmu, a co se mi líbilo nejvíc, byl pravý závodní tým vedený pravými závodníky. Stáj je možná malá a nová, ale má velké ambice a úžasné auto a skvělý vývojový program. Jsem si jistý, že mohu být velkým přinosem se svými technickými znalostmi. Nemohu se dočkat, až začneme na začátku přístího roku s testováním,“ uvedl sedmadvacetiletý Němec.Wirth prohlásil, že mu je potěšením získat pro kokpit Manoru šampiona GP2 z roku 2007. „Vždy jsem odporučoval alespoň jednoho jezdce se zkušeností s letošními vozy, který nám pomůže s vývojem. Získat pilota, který letos nejen dosáhl pódií, ale má takový talent a potenciál nás léta vést, je vzrušující. Fakt, že přijel a prohlédl si všechny části projektu předtím, než učinil rozhodnutí, vypovídá hodně o tom, kolik už toho má za sebou. Teď už se nemůžeme dočkat, až se Timo posadí do auta, až testování začne,“ řekl Wirth.Glock letos v pořadí jezdců skončil desátý. Ve třech posledních závodech však chyběl kvůli zranění, jež utrpěl v kvalifikaci na Velkou cenu Japonska. Na „bedně“ stál letos dvakrát, dojel třetí v Malajsii a druhý v Singapuru.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.