Nový tým Manor oznámil svého prvního jezdce. Je jím Timo Glock, Němec, který po odchodu Toyoty z formule jedna hledal angažmá a spekulovalo se o jeho příchodu do Renaultu. Glock se však rozhodl pro nováčka z Británie.
„Měl jsem na rok 2010 několik možností, některé u zavedenějších týmů. Každý závodník má ten samý cíl – stát se jednoho dne mistrem světa – ale způsob, jak toho chci dosáhnout je být součástí procesu budování týmu a mít hlavní podíl na vývoji auta. Proto je pro mě příležitost v Manoru tak vzrušující,“ řekl Glock. „Strávil jsem spoustu času s (technickým ředitelem) Nickem Wirthem, (šéfem týmu) Johnem Boothem a dalšími členy týmu, a co se mi líbilo nejvíc, byl pravý závodní tým vedený pravými závodníky. Stáj je možná malá a nová, ale má velké ambice a úžasné auto a skvělý vývojový program. Jsem si jistý, že mohu být velkým přinosem se svými technickými znalostmi. Nemohu se dočkat, až začneme na začátku přístího roku s testováním,“ uvedl sedmadvacetiletý Němec.Wirth prohlásil, že mu je potěšením získat pro kokpit Manoru šampiona GP2 z roku 2007. „Vždy jsem odporučoval alespoň jednoho jezdce se zkušeností s letošními vozy, který nám pomůže s vývojem. Získat pilota, který letos nejen dosáhl pódií, ale má takový talent a potenciál nás léta vést, je vzrušující. Fakt, že přijel a prohlédl si všechny části projektu předtím, než učinil rozhodnutí, vypovídá hodně o tom, kolik už toho má za sebou. Teď už se nemůžeme dočkat, až se Timo posadí do auta, až testování začne,“ řekl Wirth.Glock letos v pořadí jezdců skončil desátý. Ve třech posledních závodech však chyběl kvůli zranění, jež utrpěl v kvalifikaci na Velkou cenu Japonska. Na „bedně“ stál letos dvakrát, dojel třetí v Malajsii a druhý v Singapuru.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.