Flavio Briatore se odvolává proti doživotnímu zákazu činnosti v motorsportu. Za zničenou pověst chce milion liber. Připojil se k němu i potrestaný Pat Symonds.
Bývalý šéfinženýr stáje Renault byl potrestán pětiletým zákazem činnosti za účast v aféře Crashgate. V roce 2008 tým záměrně zmanipuloval Velkou cenu Singapuru, když přiměl Nelsona Piqueta mladšího, aby úmyslně boural a vyvolal tak vyjetí zpomalovacího vozu. Šéf týmu Briatore byl potrestán tvrději – doživotním zákazem činnosti v motorsportu. Ital však nepřestává prohlašovat, že je nevinen. Vyžaduje milion liber za zničenou pověst. Odvolací slyšení u pařížského soudu vyšší instance se koná 24.listopadu. Podle britského listu Guardian se Symonds k Briatoremu připojil s tvrzením, že FIA k disciplinárnímu řízení přistupovala „nedůstojně“. „Rozhodnutí začít s vyšetřováním a postoupení případu Světové radě vzešla obě od stejného člověka, Maxe Mosleyho, prezidenta FIA,“ stojí v Briatoreho prohlášení.
Max MosleySpekulace o tom, že Crashgate sloužila jako zástěrka pro vyřizování osobních účtů mezi Mosleym a Briatorem se ozývají takřka od počátku. Nyní se potrestaný Ital bude snažit dokázat, že Mosleyho iniciativa v případu nevycházela z čiré obhajoby spravedlnosti. V Briatoreho prohlášení také stojí, že bývalý prezident Mosley : „se zmocnil role člověka podávajícího stížnost, vyšetřovatele, žalobce i soudce“ a vytvořil spojitost mezi událostí a Briatoreho rolí v rozštěpení FOTA.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.