Motory Cosworth používala stáj Williams již během sezóny 2006. Ta však nepatřila mezi její nejlepší, proto od následujícího roku vybavovala své vozy agregáty Toyoty.
Technický ředitel Williamsu Sam Michael přesto věří, že příští rok se věci budou mít jinak, obzvlášť když bude pole tak vyrovnané: "Jak na tom kdo bude se dozvíme, až spolu opět vyjedeme na trať. Naším cílem je vždy být na špici. Když jsou týmy teď tak vyrovnané, je to cíl o to reálnější, protože pravidla znemožňují velké změny."
"Nalezení dvou či tří desetin v oblasti aerodynamiky či jinde vás může nakopnout a dát vám šanci vyhrávat závody. To je ostatně důvod, proč jsme letos měli tolik vítězů. A Cosworth odvede dobrou práci," dodává Michael. Zároveň věří, že jejich nový dodavatel motorů bude disponovat od počátku solidní spolehlivostí, protože v roce 2006 jej konstruovaly s ohledem na mnohem vyšší otáčky.
Za nespolehlivost a častá odstoupení v roce 2006 nemohl dle Michaela pouze motor - kvůli němu nedojeli pouze jednou. Trápily je však věci spojené s motorem, např. zabudování v šasi a málo času na optimalizace kvůli pozdnímu rozhodnutí na dodávku agregátů. Toho se ale v příštím roce tým z Grove již neobává a věří, že bude bojovat na čele startovního pole.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.