Motory Cosworth používala stáj Williams již během sezóny 2006. Ta však nepatřila mezi její nejlepší, proto od následujícího roku vybavovala své vozy agregáty Toyoty.
Technický ředitel Williamsu Sam Michael přesto věří, že příští rok se věci budou mít jinak, obzvlášť když bude pole tak vyrovnané: "Jak na tom kdo bude se dozvíme, až spolu opět vyjedeme na trať. Naším cílem je vždy být na špici. Když jsou týmy teď tak vyrovnané, je to cíl o to reálnější, protože pravidla znemožňují velké změny."
"Nalezení dvou či tří desetin v oblasti aerodynamiky či jinde vás může nakopnout a dát vám šanci vyhrávat závody. To je ostatně důvod, proč jsme letos měli tolik vítězů. A Cosworth odvede dobrou práci," dodává Michael. Zároveň věří, že jejich nový dodavatel motorů bude disponovat od počátku solidní spolehlivostí, protože v roce 2006 jej konstruovaly s ohledem na mnohem vyšší otáčky.
Za nespolehlivost a častá odstoupení v roce 2006 nemohl dle Michaela pouze motor - kvůli němu nedojeli pouze jednou. Trápily je však věci spojené s motorem, např. zabudování v šasi a málo času na optimalizace kvůli pozdnímu rozhodnutí na dodávku agregátů. Toho se ale v příštím roce tým z Grove již neobává a věří, že bude bojovat na čele startovního pole.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.