Jestli by se Kimi Räikkönen opravdu nakonec nespokojil s nabídku McLarenu, mohlo by se stát, že by se do druhého vozu britské stáje posadil Nick Heidfeld, který byl McLarenem podporován v začátcích své kariéry.
Německý server Autor Motor und Sport totiž přišel se zprávou, podle níž Kimi dostane od Ferrari odstupné ve výši 10 milionů dolarů, pokud si najde jiné místo v F1. Pokud by si žádné místo nenašel, pak by jeho odstupné činilo až 17 milionů dolarů. Spekuluje se o tom, že od McLarenu doslat Fin nabídku na 5 milionů dolarů. Tím pádem je jasné, že pokud by si Kimi dal roční pauzu, vydělal by 2 miliony dolarů. Ovšem nesmíme zapomínat na to, že by Räikkönen dostával od McLarenu určité prémie za vyhrané závody a podobně...Už to začíná vypadat, že jsou v McLarenu trošku rozmrzelí Räikkönenovými požadavky, a tak se začínají poohlížet po dalších alternativách. Jednou z nich by mohl byt Němec, Nick Heidfeld. Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, ho dokonce před časem označil za nejvíc nedoceněného pilota ve startovním poli. „Myslím, že mám v F1 lepší postavení, než se všeobecně v médiích míní,“ prohlásil Nick.
„Momentálně nevylučuji žádný tým. Už jsem mohl mít v tuto chvíli smlouvu na příští rok. Můj cíl je ale tým, který mi nabídne kvalitní auto a také zajistí moji budoucnost. Na tom v tuto chvíli pracujeme. U nových týmu potřebujete docela podrobné informace o tom, jak daleko jsou na tom s vývojem, jestli opravdu do F1 vstoupí a nebo jestli mají dostatek financí,“ míní Němec.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.