Jestli by se Kimi Räikkönen opravdu nakonec nespokojil s nabídku McLarenu, mohlo by se stát, že by se do druhého vozu britské stáje posadil Nick Heidfeld, který byl McLarenem podporován v začátcích své kariéry.
Německý server Autor Motor und Sport totiž přišel se zprávou, podle níž Kimi dostane od Ferrari odstupné ve výši 10 milionů dolarů, pokud si najde jiné místo v F1. Pokud by si žádné místo nenašel, pak by jeho odstupné činilo až 17 milionů dolarů. Spekuluje se o tom, že od McLarenu doslat Fin nabídku na 5 milionů dolarů. Tím pádem je jasné, že pokud by si Kimi dal roční pauzu, vydělal by 2 miliony dolarů. Ovšem nesmíme zapomínat na to, že by Räikkönen dostával od McLarenu určité prémie za vyhrané závody a podobně...Už to začíná vypadat, že jsou v McLarenu trošku rozmrzelí Räikkönenovými požadavky, a tak se začínají poohlížet po dalších alternativách. Jednou z nich by mohl byt Němec, Nick Heidfeld. Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, ho dokonce před časem označil za nejvíc nedoceněného pilota ve startovním poli. „Myslím, že mám v F1 lepší postavení, než se všeobecně v médiích míní,“ prohlásil Nick.
„Momentálně nevylučuji žádný tým. Už jsem mohl mít v tuto chvíli smlouvu na příští rok. Můj cíl je ale tým, který mi nabídne kvalitní auto a také zajistí moji budoucnost. Na tom v tuto chvíli pracujeme. U nových týmu potřebujete docela podrobné informace o tom, jak daleko jsou na tom s vývojem, jestli opravdu do F1 vstoupí a nebo jestli mají dostatek financí,“ míní Němec.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.