Jestli by se Kimi Räikkönen opravdu nakonec nespokojil s nabídku McLarenu, mohlo by se stát, že by se do druhého vozu britské stáje posadil Nick Heidfeld, který byl McLarenem podporován v začátcích své kariéry.
Německý server Autor Motor und Sport totiž přišel se zprávou, podle níž Kimi dostane od Ferrari odstupné ve výši 10 milionů dolarů, pokud si najde jiné místo v F1. Pokud by si žádné místo nenašel, pak by jeho odstupné činilo až 17 milionů dolarů. Spekuluje se o tom, že od McLarenu doslat Fin nabídku na 5 milionů dolarů. Tím pádem je jasné, že pokud by si Kimi dal roční pauzu, vydělal by 2 miliony dolarů. Ovšem nesmíme zapomínat na to, že by Räikkönen dostával od McLarenu určité prémie za vyhrané závody a podobně...Už to začíná vypadat, že jsou v McLarenu trošku rozmrzelí Räikkönenovými požadavky, a tak se začínají poohlížet po dalších alternativách. Jednou z nich by mohl byt Němec, Nick Heidfeld. Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, ho dokonce před časem označil za nejvíc nedoceněného pilota ve startovním poli. „Myslím, že mám v F1 lepší postavení, než se všeobecně v médiích míní,“ prohlásil Nick.
„Momentálně nevylučuji žádný tým. Už jsem mohl mít v tuto chvíli smlouvu na příští rok. Můj cíl je ale tým, který mi nabídne kvalitní auto a také zajistí moji budoucnost. Na tom v tuto chvíli pracujeme. U nových týmu potřebujete docela podrobné informace o tom, jak daleko jsou na tom s vývojem, jestli opravdu do F1 vstoupí a nebo jestli mají dostatek financí,“ míní Němec.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.