Jestli by se Kimi Räikkönen opravdu nakonec nespokojil s nabídku McLarenu, mohlo by se stát, že by se do druhého vozu britské stáje posadil Nick Heidfeld, který byl McLarenem podporován v začátcích své kariéry.
Německý server Autor Motor und Sport totiž přišel se zprávou, podle níž Kimi dostane od Ferrari odstupné ve výši 10 milionů dolarů, pokud si najde jiné místo v F1. Pokud by si žádné místo nenašel, pak by jeho odstupné činilo až 17 milionů dolarů. Spekuluje se o tom, že od McLarenu doslat Fin nabídku na 5 milionů dolarů. Tím pádem je jasné, že pokud by si Kimi dal roční pauzu, vydělal by 2 miliony dolarů. Ovšem nesmíme zapomínat na to, že by Räikkönen dostával od McLarenu určité prémie za vyhrané závody a podobně...Už to začíná vypadat, že jsou v McLarenu trošku rozmrzelí Räikkönenovými požadavky, a tak se začínají poohlížet po dalších alternativách. Jednou z nich by mohl byt Němec, Nick Heidfeld. Šéf týmu McLaren, Martin Whitmarsh, ho dokonce před časem označil za nejvíc nedoceněného pilota ve startovním poli. „Myslím, že mám v F1 lepší postavení, než se všeobecně v médiích míní,“ prohlásil Nick.
„Momentálně nevylučuji žádný tým. Už jsem mohl mít v tuto chvíli smlouvu na příští rok. Můj cíl je ale tým, který mi nabídne kvalitní auto a také zajistí moji budoucnost. Na tom v tuto chvíli pracujeme. U nových týmu potřebujete docela podrobné informace o tom, jak daleko jsou na tom s vývojem, jestli opravdu do F1 vstoupí a nebo jestli mají dostatek financí,“ míní Němec.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.