Anthony Hamilton, otec mistra světa z roku 2008, věří, že je Kimi Räikkönen pro McLaren nejlepší možnou volbou na post druhého pilota pro příští rok. Fin odchází z Ferrari, aby mohl k rudým přijít Fernando Alonso.
Kimi Räikkönen odešel z McLarenu v roce 2006, dá se tedy říct, že jeho nástupcem byl právě Lewis Hamilton. Spekulovalo se také o tom, že by Kimi zamířil do Brawnu GP, ale Ross Brawn přiznal, že je Kimi pro jeho tým až moc drahý.
"Prvně bych chtěl říct, že ani já a ani Lewis nerozhodujeme o tom, kdo bude sedět ve druhém voze v příštím roce. O tom rozhoduje pouze tým McLaren. Ale kdybych si já měl vybrat vybrat mezi Heikkim a Kimim, pak bych volil Kimiho. Proti Heikkimu ale nic nemám. Vycházíme spolu skvěle a Heikki je výborný týmový kolega. Svou práci pro McLaren odvádí na 100%," prohlásil Hamilton starší.
Kdyby za McLaren v příštím roce opravdu nastoupila dvojice Kimi Räikkönen-Lewis Hamilton, tak by měl McLaren v obou vozech jezdce, který má na svém kontě titul mistra světa. To se naposledy stalo zhruba před 20 lety, kdy za tým z Wolkingu jezdili dnes již legendární Alain Prost a Ayrton Senna.
"Kimi je skvělý chap. Myslím, že je to hlavní kandidát na druhé místo v McLarenu pro příští rok. Je to také ten nejlepší jezdec, který by mohl být ve druhém boxu týmu, po boku Lewise. Oba by se tlačili ke skvělým výkonům," věří Anthony v potencionální úspěch nové dvojice.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.