Snaha Kimiho Räikkonena nájsť si kokpit pre budúcu sezónu môže stroskotať na vysokých finančných požiadavkách jeho manažérov. Suma ktorú Robertsonovci požadujú, prekvapila už predstaviteľov viacerých tímov.
Napríklad Toyota by Kimiho Räikkonena chcela, lenže to by museli Fínovi manažéri prejaviť pri vyjednávaní trochu viac skromnosti. Veľké šance nemá majster sveta z roku 2007 ani u uznávaného stratéga Rossa Brawna.
"Pre nás je príliš drahý," vyjadril sa na adresu rodáka z Espoo, Brawn. "Jeho manažment sa pri rokovaní tvári, akoby kompenzácia od Ferrari ani nejestvovala."
Bývalý technický riaditeľ Ferrari narážal na odstupné, ktoré má tím z Maranella Fínovi údajne zaplatiť v dôsledku predčasného ukončeniu ich vzájomnej spolupráce. Špekuluje sa o sume 25 miliónov eúr.
Fínske médié informujú, že najpravdepodobnejšou voľbou pre Räikkonena je jeho niekdajší tím McLaren. Periodiká z krajiny tisícich jazier tvrdia, že kontrakt pre rok 2010 je už len otázkou času a momentálne sa doľaďujú ešte isté detaily ako napríklad možná účasť Kimiho v Rallye popri pretekaní v F1, či obmedzené množstvo PR termínov. Čo na to všetko hovrí samotný "Iceman"?
"Mám niekoľko možností. Chcem ostať v F1, ale všetko musí byť perfektné. Necítim potrebu nevyhnutne podpísať kontrakt, s ktorým by som nebol na 100% spokojný," uviedol Räikkonen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.